Plug and play speakers Polo 6R

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een goede set speakers voor de Polo 6R.
In de achterportieren zitten ook speakers dit is als optie geleverd.

Welke speakers zijn Plug and Play en goed?

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
Er zitten volgens mij tweeters in de A stijl, de opties zeggen 6 speakers dus 4 in de deuren en 2 in de A stijl lijk me dan?

Maar kunnen er anderen in de A stijl geplaatst worden?
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
Alles kan. Alleen h.r.m. dat je dus je tweeters eruit moet wippen in de a stijl en die er opnieuw in vast moet lijmen/monteren. Maar er zijn vast compo setjes die plug and play zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Echt plug en play speakers zijn er bijna niet.
Eton heeft een set voor de polo die er zo in geplugd kan worden.
Voor de rest kan elke andere set er in met behulp met een set pasringen, eventueel adapter voor de bedrading of knippen en klein beetje aanpassen en inderdaad het lijmen van de tweeters.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Voor zover ik het zelf gezien heb bij het vervangen van mijn eigen speakers kom je echt je echt niet in de knel qua inbouw diepte. Tenzij het misschien hele bizarre speakers zijn.
Door de pasringen komen de speakers naar buiten tov het staal van de deur zeg maar. Dus dat levert niets echt problemen. Je kan eens op Ali expres kijken voor pasringen en adapters voor de bedrading. Beetje compo set voor de voordeuren en tweeters kan je al prima vinden rond de 120 euro.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Bij een 6r? Voor of achter? Ik zag nergens iets waar die tegen aan zou komen. Bij de voordeur zit een versteviging zeg maar. Raak je die?
Ik heb zelf mdf ringen gebruikt, hiermee kan je wat makkelijker schuiven misschien. Maar dan zal ik wel ondiepe speakers hebben ofzo.
Ik heb Gladen speakers gebruikt.

97369aec74e0e3f52fd8aebb9ecfbe16.jpg

c7626de9f54a31d393e2b60b9777aa9c.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Ik heb een setje gekocht van match, goed geluid alleen de tweaters heb ik nog niet vervangen omdat ik liever niet ga snijden in de lijm.
Echter begrijp ik dat dat de enige optie is om tweaters in de a-stijl te vervangen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!