Plaatsen & installatie parkeersensoren Polo 6R 1.2 TSI

Ik ben op zoek naar iemand in de omgeving Tilburg voor een eerlijke prijs voor én achter parkeersensoren wil plaatsen in mijn auto.

Er zitten nog geen gaten in de bumpers.

Ik heb een onbekende RNS510 imitatie (zat al in de auto toen ik hem kocht) waar tijdens het achteruit rijden wel een sensor gedeelte naar voren komt. Echter werkt dit uiteraard nu nog niet.

PM mij graag met wat voorstellen.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-11-19 at 11.04.49.jpeg
    WhatsApp Image 2019-11-19 at 11.04.49.jpeg
    127.5 KB · Weergaven: 14
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tsi 131pk 
Als je geen OEM radio hebt is er geen garantie dat dit zichtbaar word in je radio na inbouw en zal je alleen de piep krijgen. Dit omdat (after market radio's) niet te coderen zijn.

Voor de Polo 6R zijn sensoren leverbaar en in te bouwen. Kan dit regelen voor je. Meer info kan je krijgen via mail/PB of whatsapp
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!