Voorstellen pierrez101

Hallo allemaal,

Ff voorstellen.
Mijn naam is PIerre en ik meld me hier alvast aan om ook hier wat rond te struinen.
Heb al op de Duitse Fora rondgekeken.

Morgenvroeg ga ik op pad in Duitsland om een zwarte Polo GTI op te halen.
Hij is uit 2019 met alle opties behalve de achteruitrijcamera. Inclusief 5 jaar garantie.
Verder is het een handbak.
Jullie kunnen je voorstellen dat ik momenteel vol zit van de voorpret.
Wel lastig een handbak te vinden dus helaas geen koopje.
Mijn vrouw rijdt er ook in en daarom mocht het geen DSG zijn.
Handbak en 5 deuren zijn knock out criteria.

Na een Fiesta ST line 140 pk die ik ingeruild had voor een Fiesta ST is het een beetje spannend of deze Polo de goedkeuring krijgt.
De Fiesta ST die ikzelf had uitgezocht om de wat saaie ST line te vervangen werd afgekeurd vanwege de te krappe stoelen, het te harde geluid en de te scherpe besturing.
Na nu een jaartje tot volle tevredenheid de actuele Swift Sport te hebben gereden wordt het tijd weer een tweede poging wagen om met deze GTI toch een van de actuele toppers van de Hot Hatches te rijden en zelf ook plezier te beleven aan de auto van de vrouw.

Je moet toch wat om deze groundhog days door te komen.

Ben trouwens een echte VW fan, eerste auto was een Scirocco GT uit 1977 en daarna een GTI uit 1978.
Verder een Scirocco 2 GTX 16v Oettinger, Een Golf 2 Blue Edition, Twee keer Golf3 VR6, Een Golf 4 GTI Nothelle een Golf 5 GTI ABT, een Bora Variant V6 4 Motion, een Polo Blue GT een Polo 1.8 GTI en als familie auto een Touran R line.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol en Schil
Welkom op het Forum en dat voorpret is altijd super, daar kunnen veel mensen op dit forum over mee praten.
Napret trouwens ook :)
Fiesta ST is toch wel heel erg hardcore, daar moet ik je vrouw gelijk in geven.
Polo GTI is de betere allemans vriend met net zoveel plezier.
Veel succes morgen!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Welkom op het Forum en dat voorpret is altijd super, daar kunnen veel mensen op dit forum over mee praten.
Napret trouwens ook :)
Fiesta ST is toch wel heel erg hardcore, daar moet ik je vrouw gelijk in geven.
Polo GTI is de betere allemans vriend met net zoveel plezier.
Veel succes morgen!
Ja is precies mijn analyse na het zien van de video’s en lezen van de testen
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
Welkom,

Erg leuke auto's heb je al gehad! Heb je nog foto's van de oude Volkswagen collectie? Zijn niet de minste!! :)

Als Toyota/Suzuki monteur; hoe beviel de Suzuki Swift Sport? :)
Helaas niet was nooit zo’n fotograaf en is al lang geleden al die aparte VW’s. Alleen de Touran was recent,
had ik maar veel geld en ruimte dan had ik die allemaal gehouden.

De SSS bevalt prima gaan we nu verkopen, we wisselen ieder jaar.
Hij rijdt en stuurt heerlijk je merkt het lage gewicht. Je komt niets tekort. Alle opties standaard.
Nadeel vind ik toch de goedkoper aandoende materialen en het omdenken hoe alles werkt als je normaal alleen Europese auto’s rijdt.
hieronder een fotootje ook deze is weer wat geïndividualiseerd.

Zelf trouwens ook iets zeldzaams, die Pirelli GTI.
 

Bijlagen

  • 09212EFF-ECA2-494E-A764-4AD4DCC53057.jpeg
    09212EFF-ECA2-494E-A764-4AD4DCC53057.jpeg
    2.1 MB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!