Piepende remmen

Ik heb dit probleem ook, klinkt het zo?

View My Video

Andere 2 video's is van iemand anders en die problemen heb ik ook:

View My Video

View My Video

Weet er iemand soms hoe je dit oplost? zit er garantie op? Want VW zelf zegt kunnen we er niets aan doen en moet je maar nieuwe aanschaffen. Maar kijk ik heb deze video's naar hun opgestuurd. en zij gaan het ook onderzoeken. Wss gaan ze nieuwe opzetten maar geen kosten voor mij (hoop ik).
 
Hmm klinkt best wel irritant. Echt vreemd probleem aangezien de klauwen dezelfde zijn als van de golf 4 v6 (256x22 geventileerd). En deze kit is gekend als een zeer populaire upgrade. Heb zelf dus geen flauw idee hoe dit komt en hoe ze dit gaan kunnen oplossen. Mss dat er toch iets niet goed zit in de originele blokken.

Ikzelf heb dit probleem nooit ervaren zowel bij de ibi als met de polo. Rond de 15k heb ik dan wel achteraan tarox schijven en blokken gemonteerd, dus dat is bij mij nu wel anders.

Bij welke kmstand ben je dit beginnen merken Gilles?
 
@Gilles : zitten er geen speciale remmerij onder de WRC? Ik heb nl. het vermoeden dat het gepiep weg is, als de remmen warm zijn?

Neen is gewoon een setup van een golf 4 v6. Alleen de klauw voorraan heeft een andere constructie maar verschil is minimaal. Daarmee dat ik de voorste remblokken niet kon gebruiken op de klauwen van de ibiza omdat de klem voor in de remcilinder anders is. Hebben ze bij vw weer veranderd om er geld uit te slaan wss.

Klauw achteraan is identiek. De achterste originele remblokken van de WRC zitten nu op de ibiza. Maar geen gepiep.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ewel dat is bij mij ook probleem hoor :( en gewoon gepiep bij het remmen is het ook. En van mij in het 2de filmpje is dat ook bij mij.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nu je het zegt in het filmpje http://nl.tinypic.com/player.php?v=2hgdbvo&s=8#.VJsJNV4AA als je die tik hoort als hij vooruit rijdt. Dat is 100% een gare draagarmrubber (zie rechtse rubber op foto).

16654.jpg


Ik snap niet dat ze origineel op een wrc de volle bussen niet steken... Die ga je goed kunnen gebruiken met 400Nm+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!