peilbaken of powerbox ?? HELPPP!!!!!!!!!

Goedeavond alle polo owners

Ik heb onlangs een nieuw polo gekocht van bouwjaar 2011

en toen ik een klein beurt gaf aan de auto zag ik onder mijn luchtfilter deze box?

weet iemand waar dit voor dient want ik ben bang dat er een 3e sleutel word gemaakt hoop dat dit niet een tracker is??

kan iemand mij helpen met dit
 

Bijlagen

  • thumbnail_IMG_1469.jpg
    thumbnail_IMG_1469.jpg
    113.4 KB · Weergaven: 51
volkswagen 1.2 tdi  9n3  1200 75pk 
Ik ken het niet maar ik gok een EGR-symulator.
(Dat staat erop)
Dus ik denk dat de vorige eigenaar er niet zo'n zin in had dat zijn EGR kapot zou gaan.

Om je even gerust te stellen: Het is dus geen tracker. ;)
 
Laatst bewerkt:
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ja inderdaad. Zo'n symulator is geloof ik goedkoper dan een nieuwe EGR, toch?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
oow dank jullie wel allemaal voor de gerust stelling maar hoe kan ik dit zeker weten ?

ik had ook een motorstoring en mijn gloeilamp die brandde want na het uitlezen gaf die eerst code p0234 aan wss een kapotte g31 sensor die heb ik trouwens al besteld maar nu na het loshalen van deze symulator heb ik hem weer terug gezet want hij zat vast met een ty-ripje ineens alle storingen weg vond wel heel raar

Ja inderdaad. Zo'n symulator is geloof ik goedkoper dan een nieuwe EGR, toch?

ik had trouwens een motorstoring en af en toe op de snelweg kreeg ik dat gloeilampje brandden na de auto weer aan en uit te doen ging die gloeilamp weg maar nu het volgende ik heb deze egr simulator los gehaald en weer terug opgezet en ineens is de motorstoring weg en de gloeilamp die brand niet meer terwijl ik na uitlezen p0234 foutmelding kreeg en onze monteur heeft mij gezegt dat mijn g31 druksensor moest vervangen kan dit kloppen ??

Of een kapotte EGR had...

ik had trouwens een motorstoring en af en toe op de snelweg kreeg ik dat gloeilampje brandden na de auto weer aan en uit te doen ging die gloeilamp weg maar nu het volgende ik heb deze egr simulator los gehaald en weer terug opgezet en ineens is de motorstoring weg en de gloeilamp die brand niet meer terwijl ik na uitlezen p0234 foutmelding kreeg en onze monteur heeft mij gezegt dat mijn g31 druksensor moest vervangen kan dit kloppen ??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volkswagen 1.2 tdi  9n3  1200 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!