PDC inbouwen op de originele manier

Beste forum leden,

Ik ben op zoek naar de juiste PDC module voor een Polo 6C uit 2014 (4 sensoren aan de achterzijde). Ik heb onderstaande informatie al gevonden en beschik al over de sensoren in de achterbumper met bijbehorende kabelboom. Nu heb ik alleen nog de PDC module (met bracket), speaker en bedienknop nodig. De hoofd kabelboom heb ik al besteld. Kunnen jullie mij misschien helpen met de juiste module te vinden, want zie behoorlijk wat productnummers en de dealer kan mij hier ook niet bij helpen.
upload_2019-4-23_14-23-2.png

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten,
Don
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
pdc alleen achter heeft geen knopje. pdc achter en voor heeft wel een knopje. voor zover ik weet kun je iedere module gebruiken. de PR codes die je daar ziet zijn voor de bumper (painted bumper, etc). ook heb je pr codes 0FB en 0FV voor waar de auto gemaakt is. jij moet voor een europese 6C 0FB hebben (gemaakt in spanje). alle modules zijn voor 8 kanalen (voor en achter) maar kun je coderen voor alleen achter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Don
Dank voor je reactie!
Wat heeft painted bumper etc. te maken met de PDC module?
en ik moet dus kijken bij onderstaande part codes (PR-0FB)?
upload_2019-4-23_16-40-41.png
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!