Passat / touran stuur in polo 6R

Dag allen,

Mijn polo 6R heeft helaas geen stuurbediening. Nu heb ik een rns315 met ingebouwde BT en een 6R gti teller , welke met hendel te bedienen is.

De polo 6R heeft een optie aan 1 zijde een bediening. Echter vroeg ik mij af of soortgelijke stuur wat in de Passat en Touran zit ( met beide zijde bediening ) werkend te krijgen is in de polo 6R 2010.

Zo ja hoe en wat heb je hier bij nodig en waar moet men mee uitkijken.

A9652604-6420-438D-B75E-3983A1100D83.jpeg
 
Vw  Polo 6R Team  1.2 CGPA 
Waar moet ik op letten?

Sleepring?
Bekabeling?
Stuurmodule?


Of kan ik de bedieningen eraf halen en op de mijne monteren ( dus de lege eraf) uiteraard met de mfs module, dan hoef ik ook geen extra airbag te kopen. Of ?
 
Vw  Polo 6R Team  1.2 CGPA 
Trouwens past de airbag van mijn polo zonder bediening op de touran stuur met de bediening aan beide kanten. Ipv ogen de sturen hetzelfde alleen de bediening knoppen
 
Vw  Polo 6R Team  1.2 CGPA 
Ik heb de gti teller erin en de trip hendel erin gebouwd. De 3 extra kabels gelegd.

Nu het volgende :

Hij blijft op de telefoon menu en gaat er niet meer af. De trip omhoog of omlaag of ok/ reset reageren niet.

Als ik accu eraf haal en weer erop Plaats dan de trip omhoog of omlaag vasthoud dan ga ik naar algemene menu en dan blijft het. Echter na auto van contact , valt het weer terug in de tel menu( zie foto)

De teller is via de eeprom op trip / hendel gezet ipv stuur , maar dat helpt ook niet.

Ik vraag me dan af of de MFL stuur de oplossing moet zijn of….

Ik heb een rns315 met ingebouwde bt95E00E30-D5F3-4E3A-9682-9E8B6451093D.jpeg
 
Vw  Polo 6R Team  1.2 CGPA 
Franklin: Ja alle drie kabels volgens schema

Joost: aub help. Wat kan ik doen mbt sw

Wil dit in orde hebben en dan kijken welke Vd sturen we gaan installeren, maar heb echt jullie hulp nodig.
 
Vw  Polo 6R Team  1.2 CGPA 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!