Pas op!!! Polo weer meest gestolen auto

zit er aan te denken i.p.v. :eek: :eek:kun je die ook tunen?/ Big Grin
2hzo4f6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Cimus en Thijspolo6r
simpele maar effectieve aanpassingen die ik vaak tegen kom:
alarm stickers plaatsen (defa)
hendel motorkap in interieur verwijderen.
obd stekker vervangen door een radio stekker (iso), je maakt dan een verloop stekken met de ene kant iso aansluiting en de andere kant deobd stekker. Je bepaald zo zelf de de stekker codering en het verloop stekkertje bewaar je ergens anders.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Iemand die hier voor een leuk prijsje een verlengkabel voor de odb aansluiting kan maken zodat ik hem op een andere plek kan stoppen? En wat word bedoelt met schakelaar?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ik had dit op de Lupo.


Door het plaatsen van een custom obd reader in mijn oude Lupo.
De Lupo 3L heeft geen temperatuur indicatie in het dashboard, en door de custom obd reader had ik dat wel.

Dus wanneer de schakelaar om stond werkte de obd reader, en het vcds uitlezen niet. En wanneer de schakelaar off stond werkte de obd reader niet en het vcds uitlezen wel.

https://www.3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=44&t=214&start=60
https://www.3lvrienden.nl/viewtopic.php?f=44&t=214&start=60

Hier een linkje.

Ik had een flik aan en uit schakelaar. Onder mijn handremkapje zitten.
Maar sommige bouwde deze weg in de schakelaar van de achteruit verwarming.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!