Pablo's 6c 1.8 GTI

Heerlijk weekendje Nürburgring geweest, op de heenreis met pech gestaan ( turbo slang los geknalt ).
Dit gefixt en door gereden! ( Dan schrik je best wel als je net 260 rijd met een vol beladen wagen met 3 man. )

Ook zelf nog een lekker rondje op de ring geknald, heb mijn goede vriend Misha ook nog een rondje laten doen. ( erg tof! )
Dit volgt later nog op zijn youtube kanaal, : https://www.youtube.com/channel/UCZ2eIJY0phalm_MG38kE26A

En natuurlijk nog dit fijne plaatje, te leuk om niet te delen
bewerkt klein.jpg:
Heel gaaf! Ik ga het sowieso bekijken als het er op staat!
 
Volkswagen  AW GTI  2.0 TSI 200PK | Too be tuned.... 
  • Geweldig
Waarderingen: capszz
Morgen de laatste werkdag bij mijn huidig werkgever, 1 nov bij een nieuwe aan de slag! Eerst maar eens een weekje naar spanje nog in de tussentijd :).

Maaarrr! Pablo kan weer lekker terug de garage in en is dan weer "daily AF" , dan komt die weer lekker buiten voor alleen fun ritjes.
Aangezien er een leaser bij komt : - )
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en Sal
Kijk dat is nog effe lekker een weekje er tussenuit daarna bij je nieuwe Job starten en je leasebak ophalen, goed vooruitzicht zo.
Nog effe doorbijten vandaag en fijn op vakantie, veel plezier natuurlijk en hou het netjes :mrgreen:.
 
Volvo  -  - 
  • Geweldig
Waarderingen: capszz
Afgelopen week mijn voorloop leaser ontvangen, en vol Nissan Qashqai mild hybrid automaat met alles erop en aan. Headsup display, acc, Lane assist carplay etc.

Ik moet zeggen, ben niet zo van de "niet duitse" merken, maar wat rijd dit top!

Hier houd ik het wel een jaartje mee vol.

Pablo staat weer lekker verwarmd binnen in de werkplaats van Drewsmotion.

20221031_105250.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Heerlijk filmpje om te kijken, heel gaaf!
En wat een voetenwerk. Als ik rem met links weet ik wel dat ik met mijn neus tegen de voorruit zit haha.
als jij remt met links doe je dit op de openbare weg, en ben je niet in racemodus. nu wil je juist hard remmen dus dan heb je die gecontroleerde rem actie minder nodig.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Het is wat.. Ik rijd nooit meer met de GTI.

Sterker nog, in mijn gedachten spint het idee om hem te verkopen na dat die al 5jr in m'n bezit is..

What to do.. Whato do..
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Verdrietig
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!