Pablo's 6c 1.8 GTI

Weer eens een upje, polo word er weinig gebruikt en als die gebruikt wordt, dan gaan we spelen.

Dus, twee nieuwe Michelin pilot sport 4 laten monteren, de huidige PS4 waren zo goed als kaal..

Helaas is ook de koppeling naar z'n grootje, slippende koppeling.. Dus dat wordt een nieuwe Sachs! Geen versterkte, want ben ook bezig met mijn motorrijbewijs..

Snapchat-1918123467.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Weer eens een upje, polo word er weinig gebruikt en als die gebruikt wordt, dan gaan we spelen.

Dus, twee nieuwe Michelin pilot sport 4 laten monteren, de huidige PS4 waren zo goed als kaal..

Helaas is ook de koppeling naar z'n grootje, slippende koppeling.. Dus dat wordt een nieuwe Sachs! Geen versterkte, want ben ook bezig met mijn motorrijbewijs..

Snapchat-1918123467.jpg
Hoeveel heb je op de teller staan?
 
Volkswagen  Polo  - 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Weer eens een upje, polo word er weinig gebruikt en als die gebruikt wordt, dan gaan we spelen.

Dus, twee nieuwe Michelin pilot sport 4 laten monteren, de huidige PS4 waren zo goed als kaal..

Helaas is ook de koppeling naar z'n grootje, slippende koppeling.. Dus dat wordt een nieuwe Sachs! Geen versterkte, want ben ook bezig met mijn motorrijbewijs..

Snapchat-1918123467.jpg


PS 4 is de beste band die ik ooit heb gehad !
 
  • Geweldig
Waarderingen: capszz
Gister de EBC yellowstuf voorremmen vervangen voor Ferodo DS2500.
Ik zweer bij EBC , maar zoals je ziet ze waren redelijk op dus moest met enige spoed een nieuwe set :) ebc zit op 4wk levertijd..

Up next high performance bobines erin van Bar-Tek inclusief bougies, dan doen we gelijk een grote beurt aan de auto, olie etc.
Dan is die weer helemaal fresh en klaar voor z'n chippy

Screenshot_20211028-125517_Snapchat.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Gister de EBC yellowstuf voorremmen vervangen voor Ferodo DS2500.
Ik zweer bij EBC , maar zoals je ziet ze waren redelijk op dus moest met enige spoed een nieuwe set :) ebc zit op 4wk levertijd..

Up next high performance bobines erin van Bar-Tek inclusief bougies, dan doen we gelijk een grote beurt aan de auto, olie etc.
Dan is die weer helemaal fresh en klaar voor z'n chippy

Screenshot_20211028-125517_Snapchat.jpg
Zo, Die zijn echt goed gebruikt
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Het is weer eens tijd voor een update : - )

In oktober dus de nieuwe Ferodo DS2500 remblokken geplaatst, deze remmen net zo fijn als de EBC Yellowstuff.
Alleen piepen deze een beetje, dat is wel ff wennen. Wel geven ze wat minder remstof valt mij op!
Op de achterzijde ook nieuwe EBC Yellowstuf blokken geplaatst, ook achter was helemaal op.

December de auto een grote beurt gegeven, olie nog eens extra een flush gegeven dat de auto weer helemaal spik en span is.
Next up ; de uitlaat heeft een lekje , 3 jaar terug de middendemper weggehaald, en ik zie dat hij nu lekt op die klem dat ff fixxen.

Evenals dat de druklager van mijn koppeling wat geluid maakt, maar goed een nieuwe Sachs koppeling ligt al maanden te verstoffen in de doos.

Verder ;
Het waren spannende weken voor pablo, begin 1 feb bij een nieuwe baan en dan gaat de Mercedes weg. Dan mag pablo weer tijdelijk als dagelijks vervoer ingezet worden.
Dit voor 100 km per dag voor voor ca 1.5 jaar.

Heb even gekeken naar een golf 7.5GTD, maar prijstechnisch, km's en afschrijving is de GTI zowaar interessanter :) prijs per km.
( helemaal omdat een GTD niet zo heel leuk rijd )

Dus, wat gaan we doen ? De GTI nog zeker dik een jaar doorrijden ! Maar met een nieuwe baan, komt er ook wat budget vrij voor MODS.
wishlist ;
-Bar Tek performance bobines
-Chip op maat van progressive tuning ( auto zuiniger hihi )
-Eventueel nwe billstein dempers ( is nu wel heel erg stug alleen eibach veren op oem dempers )
-2nwe michelin ps4 ( ja 2021 ook al nieuwe onder gekomen ,maar gaat hard )

Heel misschien;
-IS20


to be continued

20220107_204428.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
( helemaal omdat een GTD niet zo heel leuk rijd )
Vergeleken met (polo) GTI is de belevenis van GTD een heel stuk minder.

Ik rij nu 4 maand in een Golf 7 GTD en het bevalt mij echt super goed! Lekker zuinig, 1 op 18/19, en lekker vlot. Maar hiervoor had ik maar een 1.6tdi met 90pk.

Succes met je nieuwe baan! Er staan mooi upgraden gepland voor de GTI (y)
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  • Geweldig
Waarderingen: capszz
Gefeliciteerd met je nieuwe Job en goede keuze om de GTI lekker te blijven rijden.
Goede upgrades gedaan en nog in het vooruitzicht zeker het zuiniger rijden :mrgreen:.
Thanks Pieter :) ! Ja dat zuinig rijden doet een hoop haha.

Vergeleken met (polo) GTI is de belevenis van GTD een heel stuk minder.

Ik rij nu 4 maand in een Golf 7 GTD en het bevalt mij echt super goed! Lekker zuinig, 1 op 18/19, en lekker vlot. Maar hiervoor had ik maar een 1.6tdi met 90pk.

Succes met je nieuwe baan! Er staan mooi upgraden gepland voor de GTI (y)
Ja rijdt fijn en vlot! geloof ik direct. Houd zelf echt van spelen , gooien en smijten.
Thanks :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Update time :--)

Software geschreven op maat, 6 runs verder en veel programmeren is Pablo nu helemaal op maat getuned.

Resultaat 260pk,420nm (begrensd)

Na de tuning gelijk doorgereden naar Duitsland, ff knallen op de autobahn. (aral 102 erin +10pk vlgs tuner)

20220226_120459.jpg
 
Laatst bewerkt:
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!