Pablo's 6c 1.8 GTI

Jammer dat stage 3 niet doorgaat, maar first things first natuurlijk.......... en je hebt natuurlijk al een beest dat er ook nog eens geweldig uit ziet!
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Met 50% lichtafname, is het dan nog wel verantwoordelijk voor je medeweggebruikers? En veilig genoeg voor jezelf als je in het donker rijd?

Ik vond het altijd super irritant dat de 6R zo weinig licht geeft in het donker, laat staan dat je er zelf voor kiest:sweatsmile:

Gefeliciteerd met de aankoop van je huis! Hopelijk uitstel van de turbo en geen afstel:mrgreen:
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Ziet er super strak uit! Wel balen dat het 50% van je licht wegneemt hoor, om die reden heb ik voor spray gekozen om te 'smoken'. Vergeet de folie niet voor de APK t.z.t. weer eraf te halen haha Stick Out Tongue
En gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe huis!

Thanks:)!! En ja klopt, even kijken hoe dat gaat haha.. Juni apk, oops.

Jammer dat stage 3 niet doorgaat, maar first things first natuurlijk.......... en je hebt natuurlijk al een beest dat er ook nog eens geweldig uit ziet!

Ja precies!!!
Met 50% lichtafname, is het dan nog wel verantwoordelijk voor je medeweggebruikers? En veilig genoeg voor jezelf als je in het donker rijd?

Ik vond het altijd super irritant dat de 6R zo weinig licht geeft in het donker, laat staan dat je er zelf voor kiest:sweatsmile:

Gefeliciteerd met de aankoop van je huis! Hopelijk uitstel van de turbo en geen afstel:mrgreen:


Het is nu net de h7 van de 6r. Reed gisternacht op een onverlichte snelweg in mijn eentje, dikke prima. Alleen vergeleken met opbrengst van de kale LED niet tof natuurlijk.

Thanks:)

Nee zeker geen afstel, in juni vervalt de garantie dan ga ik naar stage 1 van vagtechniek.

Dan laat ik het even een jaartje voor wat het is, hoop ik te kunnen beslissen of nieuwe auto of St3 alsnog.


St1: 255pk 400nm (700€)
St3 is20 (Welke ik al reeds had) : 300pk, 450nm. + air intake, koppeling, intercooler (ca. 3400€)
St3 is38= 350pk, 500nm. Air intake, koppeling, intercooler (ca. 4500€)

Beide duur, maar voor 1000 extra wel weer 50pk&nm meer. En als je dan toch bezig bent....

We'll see, first things first. Twee onder een kapper schilderen kost ook gauw 3k :(
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Singer
Thanks:)!! En ja klopt, even kijken hoe dat gaat haha.. Juni apk, oops.



Ja precies!!!



Het is nu net de h7 van de 6r. Reed gisternacht op een onverlichte snelweg in mijn eentje, dikke prima. Alleen vergeleken met opbrengst van de kale LED niet tof natuurlijk.

Thanks:)

Nee zeker geen afstel, in juni vervalt de garantie dan ga ik naar stage 1 van vagtechniek.

Dan laat ik het even een jaartje voor wat het is, hoop ik te kunnen beslissen of nieuwe auto of St3 alsnog.


St1: 255pk 400nm (700€)
St3 is20 (Welke ik al reeds had) : 300pk, 450nm. + air intake, koppeling, intercooler (ca. 3400€)
St3 is38= 350pk, 500nm. Air intake, koppeling, intercooler (ca. 4500€)

Beide duur, maar voor 1000 extra wel weer 50pk&nm meer. En als je dan toch bezig bent....

We'll see, first things first. Twee onder een kapper schilderen kost ook gauw 3k :(
Mooie plannen! Stage 1 zal vast al een ‘nieuw’ gevoel aan je auto geven en is value for money de beste keus
Los dat het hartstikke leuk is om je auto aan te pakken, is het inderdaad wel een klap geld die je investeert in je auto. Dan is misschien tzt inruilen en het geld van de upgrades bij leggen op een segment hoger misschien leuker/verstandiger.

Wij hebben het huis van mn broer zelf helemaal geschilderd. Je bespaart een hoop geld maar ik zou het lekker door een prof laten doen. Wat een pokke klus was dat zeg :mrgreen:
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Mooie plannen! Stage 1 zal vast al een ‘nieuw’ gevoel aan je auto geven en is value for money de beste keus
Los dat het hartstikke leuk is om je auto aan te pakken, is het inderdaad wel een klap geld die je investeert in je auto. Dan is misschien tzt inruilen en het geld van de upgrades bij leggen op een segment hoger misschien leuker/verstandiger.

Wij hebben het huis van mn broer zelf helemaal geschilderd. Je bespaart een hoop geld maar ik zou het lekker door een prof laten doen. Wat een pokke klus was dat zeg :mrgreen:
Ja precies, denk zelf ook dat st1 al voelt als een volledig nieuwe auto. En sws de beste value for your money!

Zie het tzt wel, ben het namelijk met je eens!

Ja klopt, dat laat ik doen, is met net ff teveel gedoe haha
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Singer
Tijdens een lockdown vervelende zaterdag mijn Alicantara stuurhoes eraf gehaalt, het werd niet meer Pablo approved netjes strak.

Dus toen had ik bedacht om een origineel vw golf clubsport stuurtje te kopen. Zag een mooie nieuw in de verpakking te koop staan, vandaag binnen gekomen. Heb hem gelijk gemonteerd, kwam erachter dat de kabelboom van de clubsport airbag anders is dan van de polo, de claxon werkt niet.... deze kabelboom morgen dus nog even ombouwen..

De polo knoppen wel al omgezet in de nieuwe trim en stuur :--)

Wat is ze mooooi.

20200424_161657.jpg
 
Laatst bewerkt:
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Nice maar volgens mij klopt het niet hoe het nu gecodeerd is. Hoor je niet aan de rechterbalk de verschillende iconen te hebben? Op het eind van het filmpje zag ik geen iconen staan.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
Nice maar volgens mij klopt het niet hoe het nu gecodeerd is. Hoor je niet aan de rechterbalk de verschillende iconen te hebben? Op het eind van het filmpje zag ik geen iconen staan.
Hoe bedoel je :0? Je bedoelt towbar opties etc?
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Nice maar volgens mij klopt het niet hoe het nu gecodeerd is. Hoor je niet aan de rechterbalk de verschillende iconen te hebben? Op het eind van het filmpje zag ik geen iconen staan.

Hij heeft geen trekhaak en het is een Polo 6C, die hebben geen zelf inparkeren functie waardoor de MIB dat ook niet aangeeft.

Kortom geen extra knopjes omdat hij die functie simpelweg niet heeft.
 
VCDS en OBDEleven next gen dokter van Zwolle. Voor info en aanpassingen Dannozzv@gmail.com - Seat  Ibiza 6J8  1.2 TDI 103,4PK, 260NM, EGR OFF. 
Hij heeft geen trekhaak en het is een Polo 6C, die hebben geen zelf inparkeren functie waardoor de MIB dat ook niet aangeeft.

Kortom geen extra knopjes omdat hij die functie simpelweg niet heeft.

Heeft niks met trekhaak en pla te maken. Codering is niet volledig vermoed ik.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!