Pablo's 6c 1.8 GTI

nieuwe mod gekocht voor de auto...

Een IS20 turbo : ---) Dan gaat die naar ca. 320pk ,450nm.

Moet nu alleen nog even uitzoeken voor welke chipper en de rest van de spulletjes halen ( ff sparen.. :( ) - Air intake, downpipe, racekoppeling en chip op maat uiteraard.

Maar eerst opzoek naar nieuwe remmen ! Ik twijfel nog tussen EBC of Zimmerman..

To be continued!
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
nieuwe mod gekocht voor de auto...

Een IS20 turbo : ---) Dan gaat die naar ca. 320pk ,450nm.

Moet nu alleen nog even uitzoeken voor welke chipper en de rest van de spulletjes halen ( ff sparen.. :( ) - Air intake, downpipe, racekoppeling en chip op maat uiteraard.

Maar eerst opzoek naar nieuwe remmen ! Ik twijfel nog tussen EBC of Zimmerman..

To be continued!
:hearteyecat::hearteyecat::hearteyecat::hearteyecat:
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Is een Brembo setje niks? cupra R of Renault 4pots klauwen met een bracket? toen ik mijn Cupra 100pk meer gaf was het niet prettig met de originele remmen, daar zitten nu ook Cupra R brembo's op
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Is een Brembo setje niks? cupra R of Renault 4pots klauwen met een bracket? toen ik mijn Cupra 100pk meer gaf was het niet prettig met de originele remmen, daar zitten nu ook Cupra R brembo's op
ik zal mij er eens in verdiepen heb nu huidig al 312mm , dus dat is opzicht wel nice !
En dan icm met EBC is dat denk ik wel een goeie combi : - )


thanks alle voor de leuke reacties :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Kijk dat zijn nog een Updates Drew een dikke stevige turbo met goede aanbouw delen en lekkere stoppers.
Begrijp zeker dat je nog even zal moeten doorsparen hiervoor maar dan klopt het allemaal wel.
Heel gaaaaf hoor :mrgreen::mrgreen:.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Dikke wagen geworden, klasse!

Ik vind die zwarte ruiten chic en stoer staan, wil dit ook gaan doen.
Hoeveel % lichtdoorlaat heb jij voor de achter en voorruiten?
En ben je er zelf tevreden mee?
Heb je een adres waar je het hebt gedaan?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
Dikke wagen geworden, klasse!

Ik vind die zwarte ruiten chic en stoer staan, wil dit ook gaan doen.
Hoeveel % lichtdoorlaat heb jij voor de achter en voorruiten?
En ben je er zelf tevreden mee?
Heb je een adres waar je het hebt gedaan?
thanks man :) !

Voor is standaard ( vooralsnog ) en achter, ehm zou ik even voor je moeten navragen.
Mijn adresje zit in winterswijk, vak mannen ! Voor een top prijs. En randloos uiteraard !!

In het kader van geen reclame op mypolo van niet mypolo sponsors, stuur me een DM als je wilt weten wie :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Initiald
Mod update.

Zelf de lampen getint dmv folie en de voorlip zwart gewrapt. Ben er tevreden over, neemt wel zeker 50%van het licht af in het donker.

Tevens zojuist de turbo verkocht, dit ivm de aankoop van een huis. Dan zit stage 3er ff niet in #verbouwen.

IMG_20200403_191121_085.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Mod update.

Zelf de lampen getint dmv folie en de voorlip zwart gewrapt. Ben er tevreden over, neemt wel zeker 50%van het licht af in het donker.

Tevens zojuist de turbo verkocht, dit ivm de aankoop van een huis. Dan zit stage 3er ff niet in #verbouwen.

IMG_20200403_191121_085.jpg
Ziet er super strak uit! Wel balen dat het 50% van je licht wegneemt hoor, om die reden heb ik voor spray gekozen om te 'smoken'. Vergeet de folie niet voor de APK t.z.t. weer eraf te halen haha Stick Out Tongue
En gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe huis!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!