Ouch f***. Heel fijn dit

IMG_20210217_142944.jpg
Doe je zo zuinig, rijdt er iemand tegen je deur aan en rijdt diegene vervolgens door zonder iets te zeggen.

Gelukkig waren er bijstanders die mij het kenteken hebben gegeven, maar nog steeds even huilen.

Gelukkig alles geregeld met politie en verzekering.

Dinsdag naar de garage.
Laatste keer dat ik m'n blauwe diamant voor de deur zet, dan maar wat verder lopen.
 
Had t zelfde ooit eens meegemaakt op de P van een klant van mn werk. Gelukkig was mevrouw wel zo eerlijk om zich te melden! Netjes met haar verzekering afgehandeld!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Verlaten plaats ongeval (art. 7 wvw), beetje dom dat mensen dit doen, ze zetten hun rijbewijs op het spel. Je rijbewijs kan bovendien worden ingevorderd als je een verlaten plaats ongeval opzettelijk verlaat. Fijn dat het administratieve gedeelte is opgelost.
 
Volkswagen  Polo  - 
Herkenbaar, een fietsend kind tegen mijn geparkeerde auto aan voor de deur.. kon ik mooi zelf betalen.

Heb nu een camera gericht op mijn auto .
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ja hallo, ik zou ook door rijden. Want stel je voor dat je een hogere premie moet betalen voor je verzekering, door een fout die je zelf gemaakt hebt. Zo werkt het toch niet? o_O
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Mensen zijn gewoon lomp. Ik verbaas me dan ook telkens weer bij z’n programma als Slechste chauffeur van NL. Dat soort types zitten dan tegen je auto en rijden gewoon weg. Maar wie heeft ze in godsnaam een rijbewijs gegeven :)
Kan er gewoon met geen haar op m'n hoofd bij dat zo'n programma echt is. Hoe kan je nou zo slecht rijden en toch je rijbewijs hebben.. :eek:
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
IMG_20210217_142944.jpg
Doe je zo zuinig, rijdt er iemand tegen je deur aan en rijdt diegene vervolgens door zonder iets te zeggen.

Gelukkig waren er bijstanders die mij het kenteken hebben gegeven, maar nog steeds even huilen.

Gelukkig alles geregeld met politie en verzekering.

Dinsdag naar de garage.
Laatste keer dat ik m'n blauwe diamant voor de deur zet, dan maar wat verder lopen.
Update: alles is geregeld. De man wordt achtervolgd door de politie en mijn verzekering heeft het allemaal geregeld. Maandag naar de garage en dan hopelijk snel weer in m'n glimmende polo rondrijden zonder deuken of krassen!!
 
Herkenbaar, een fietsend kind tegen mijn geparkeerde auto aan voor de deur.. kon ik mooi zelf betalen.

Heb nu een camera gericht op mijn auto .
De fietser is een beschermde weggebruiker in Nederland en daar maken verzekeringsmaatschappijen handig (lees: in hun eigen voordeel) gebruik van...
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!