Originele sub op RNS315

Hoi mede VW liefhebbers,

Ik ben helemaal nieuw hier en hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vraag over de audio upgrade die ik graag zou willen doen.

Heb al lopen speuren maar kan over dit product zelf niets vinden.

Heeft iemand ervaring met de originele sub van VW 6C0035621 in combinatie met een RNS315?

Kan de sub redelijk makkelijk kopen maar nergens verdere info vinden over kabelbomen en aansluitingen.

Iemand die deze sub heeft of weet hoe dat zit?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 
Je kan mijn inziens beter de VW/ Helix subwoofer gebruiken http://www.autopar.nl/vw-subwoofer-000051419

De subwoofer die je aanhaalt is (denk ik) uit een soort van Dynaudio pakket, moet je nog versterker etc installeren en speciale bekabeling kopen/maken. Die sub van Helix/VW is relatief plug&play.

Bedankt voor je reactie,

Maar bij de Helix moet ik een hi/lo converter gaan gebruiken en dat wil ik liefst gaan vermijden. Vooral omdat ik dan niks kan regelen vanaf de radio zelf.
Tenzij daar een mogelijkheid voor is?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 
Nee hoor geen high low converter nodig met die set.

Voor die set te regelen bestaater wel een 'dongle'. Er zijn een paar members met Helix Icm die dongle op het forum, zij gaan u daar beter over kunnen informeren wat mogelijk is met die dongle. Dat kan ik niet juist zeggen, heb er verder geen ervaring mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Bedankt voor de reacties en ben er uit.

Ga voor de match set:
Versterker met dsp voor de originele speakers en sub out.

En een klein subje in de kofferbak maar ben er nog niet uit welke.

Kan gelukkig terplaatse even testen wat ik zelf het prettigst vind klinken dus dat komt goed.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!