Oriënteren zomerset 17”

Goedenavond,

Voor mijn polo 1.2 tsi R-line ben ik opzoek naar een mooie set 17 inch wielen. Nu twijfel ik tussen de originele set mallory of mirabeau of wellicht een andere set denkend aan de OZ superturismo la mans...

Wellicht hebben jullie leuke tips en hoor ik graag welke velgen jullie mooi vinden voor onder mijn polo.
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
Ik rijd zelf met een set OZ Superleggera's. Helaas niet meer tekoop, maar de opvolgers wel.
De OZ Ultraleggera, zeer dikke velgen voor op de polo in 17 inch. Een Superturismo is ook erg mooi zoals je zelf al aangaf. Persoonlijk zou ik niet voor een originele VW velg gaan in jou geval, maar voor een OZ velg. Dit omdat het net wat sportiever staat en als je het budget hebt, why not?
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: justin Pin
Ik rijd zelf met een set OZ Superleggera's. Helaas niet meer tekoop, maar de opvolgers wel.
De OZ Ultraleggera, zeer dikke velgen voor op de polo in 17 inch. Een Superturismo is ook erg mooi zoals je zelf al aangaf. Persoonlijk zou ik niet voor een originele VW velg gaan in jou geval, maar voor een OZ velg. Dit omdat het net wat sportiever staat en als je het budget hebt, why not?

Bedankt voor je reactie ! Het verschil tussen een oz wiel en een origineel wiel is maar 200 incl banden ... dat is het wellicht wel waard
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
Is dit misschien wat voor je.
242676e5155f3d9aefadb14780b2e82b.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: justin Pin
Gewoon voor de OZ Alleggerita gaan. Echt een supermooie velg. Ik heb ze onder mijn VW Up zitten, ze zijn superlicht en heel makkelijk schoon te maken, je kunt overal goed bij komen. En je hebt keuze uit een aantal verschillende kleuren. ;)
 

Bijlagen

  • 20170715_130633.jpg
    20170715_130633.jpg
    331.6 KB · Weergaven: 37
  • oz_alleggeritahltmattschwarz.jpg
    oz_alleggeritahltmattschwarz.jpg
    32.6 KB · Weergaven: 31
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en justin Pin
Gewoon voor de OZ Alleggerita gaan. Echt een supermooie velg. Ik heb ze onder mijn VW Up zitten, ze zijn superlicht en heel makkelijk schoon te maken, je kunt overal goed bij komen. En je hebt keuze uit een aantal verschillende kleuren. ;)

Bedankt voor je reactie, mooie wielen inderdaad !! Ik denk dat ik binnenkort naar de OZ paddock ga ik De bilt.
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
Via kleinanzeigen zijn er meerdere setjes te krijgen. Dan moet je soms wel een stukje sturen :innocent:. 18” i.c.m. verlaging is naar mijn mening het mooiste op een 6r. Dan kan je de auto mooi plat op de velg krijgen en dan heb je nog prima bodemvrijheid:grimacing:. Het budget is in ieder geval meer dan ruim voldoende voor een hele knappe set wielen.
 
  • Leuk
Waarderingen: justin Pin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!