Opzoek Nieuwe Android auto/bluetooth werkt niet

Ik. Ben opzoek voor een android auto voor in mijn Volkswagen Polo 1.4i van 2010 maar ik weet 'iet wat ik er perse in kan steken iemand enig idee? 1ste auto en ben nooit echt met auto's bezig geweest.. Ook wilt mijn bluetooth het niet doen kan deze niet vinden via mijn telefoon iemand weet hoe of wat? Ik heb al opmerkingen gelezen dat er een box onder de passagiers zetel moet zitten van de bluetooth ofzoeits maar hier vind ik echter maar niets.. iemand die weet hoe of wat? Alle hulp is welkom:)
 
Volkswagen  Polo  1.4i 
Android auto bestaat niet voor de auto. Je hebt een multimedia unit (radio) nodig die android auto ondersteunt.

Misschien handig om te achterhalen welke radio je in de auto hebt?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
Android auto bestaat niet voor de auto. Je hebt een multimedia unit (radio) nodig die android auto ondersteunt.

Misschien handig om te achterhalen welke radio je in de auto hebt?
Dus eigenlijk een DAB+ radio ofzoiets? En de gewone standaardmodel van VW zit erib
 

Bijlagen

  • IMG_20210407_122325.jpg
    IMG_20210407_122325.jpg
    157.6 KB · Weergaven: 9
Volkswagen  Polo  1.4i 
Dus eigenlijk een DAB+ radio ofzoiets? En de gewone standaardmodel van VW zit erib
ha, nee. DAB+ is weer totaal iets anders. Dat is digitale radio, ook weer een optie die een radio kan hebben.

De RCD330 is een voorbeeld van een radio die de functie Android Auto onder andere ondersteund. Deze ondersteunt dan weer geen DAB(+)
Misschien handig om je kort in te lezen in auto radio's. Er zijn zoveel mogelijkheden en niet alles past of zal werken.

Om je bluetooth vraag te beantwoorden. Je huidige radio ondersteund wel bluetooth, maar alleen via een externe box onder je bijrijder stoel. Mocht je die box niet hebben, kan bluetooth niet werken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!