Opties : MF Stuur , Velgen , CruiseControl

Ik kom net van de volkswagen garage om een paar opties te bespreken :

Multifunctioneel Stuur : Werd mij verteld dat dit niet mogelijk is omdat de bekabeling achter het stuurhuis daar niet voor geschikt is en mij dit veel geld zou kosten & daarom ook geen cruisecontrol kan laten inbouwen.

Toch zie ik veel mensen dit achteraf zelf inbouwen.

Velgen: Ik vroeg wat de prijs was van 17 inch Detroit velgen en de man zei dat dit ook niet kon terwijl bij mijn weten de polo GTI deze wel heeft.

Edit: Ook gevraagd voor officiële verlagingsveren (eibach?) en hij zei dat vw deze niet meer plaatste ivm gedoe op het keuringsstation.

Dan de opties waar ik ook in geintereseerd was die wel geplaatst konden worden :

Apple Carplay + Apple goedgekeurde USB aansluiting 470eu met werkuren

GPS module 1105 eu Inc montage

Nu is mijn vraag aan jullie of dit toch mogelijk is om in te bouwen zonder duizenden euros kwijt te zijn voor de bekabeling & deze velgen erop te laten zetten want de man leek ook twijfelachtig.

Alvast bedankt Big Grin
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
Polo GTI velgen kun je er zo onder schroeven. da's geen probleem. Originele VW Eibach veren 25/30mm moeten ook gewoon kunnen. Dat komt gewoon zonder problemen door de APK heen (er vanuit gaande dat je uit Nederland komt, hoe het in Belgie zit weet ik niet).

die andere dingen ga ik me niet aan branden.

edit: het is misschien handig je even voor te stellen. dan weten we meteen wie je bent, hoe handig je bent en hoe je polo eruit ziet. dat maakt het voor iedereen wat makkelijker ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Steefje, Yoran en Polovl
Polo GTI velgen kun je er zo onder schroeven. da's geen probleem. Originele VW Eibach veren 25/30mm moeten ook gewoon kunnen. Dat komt gewoon zonder problemen door de APK heen (er vanuit gaande dat je uit Nederland komt, hoe het in Belgie zit weet ik niet).

die andere dingen ga ik me niet aan branden.

edit: het is misschien handig je even voor te stellen. dan weten we meteen wie je bent, hoe handig je bent en hoe je polo eruit ziet. dat maakt het voor iedereen wat makkelijker ;)

Ik vond daar geen subforum voor dus mijn excuses daarvoor Stick Out Tongue
Doe ik normaal altijd als ik nieuw ben op een forum.

Maar ben 21 & nog in het bezit van een lupotje 1.4 & corsa 1.2 16v.
Kom uit België .

Grtz :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
Ha tof, nog een 21-jarige Polo rijder uit België. Zelfde hier :)
Een goeie site waar ik altijd op kijk voor extra dingen is ahw shop.
Zie dat ze ook een softwareupgrade hebben voor carplay, al ben ik niet 100% zeker dat dit is wat je bedoelt.
http://shop.ahw-shop.de/appconnect-...rlink-carplay-android-auto-original-vw?c=4471
Idd dat is het geen wat ik nodig heb alleen twijfel ik of ik dit wel kan doen omdat ik geen carplay of mirrorlink optie op de unit zelf zie .
heb wel een MIB 2 uit 2016 en VW zei dat het wel zou lukken Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!