Optie sticker

In mijn polo ontbreekt de "optie sticker" in de achterbak, helaas zit deze ook niet in het boekje (zoals wel bij onze T-Cross)
Is zo'n sticker na te bestellen aan de hand van chassisnummer?
Volkswagen Nederland kon alleen een CVO bestellen voor € 142,=

Iemand hier die bij de dealer werkt die dat eventueel kan opvragen?
 
Misschien niet helemaal hetzelfde, maar als je naar vwbedrijfswagens.nl gaat en daar een account aanmaakt. Dan je Polo toevoegt via je VIN nummer. Dan krijg je ook een lijst met alle opties die op je auto geleverd zijn.
Bij mij staan er alleen wel 2 tegenstrijdige dingen. Namelijk:

- Navigatie 'Discover Media' (20,3 cm), 6 luidsprekers
- Navigatie 'Discover Media' (20,3 cm), 8 luidsprekers

Ook staan er geen PR codes bij, maar het is een goed begin in het ontcijferen van je auto.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Misschien niet helemaal hetzelfde, maar als je naar vwbedrijfswagens.nl gaat en daar een account aanmaakt. Dan je Polo toevoegt via je VIN nummer. Dan krijg je ook een lijst met alle opties die op je auto geleverd zijn.
Bij mij staan er alleen wel 2 tegenstrijdige dingen. Namelijk:

- Navigatie 'Discover Media' (20,3 cm), 6 luidsprekers
- Navigatie 'Discover Media' (20,3 cm), 8 luidsprekers

Ook staan er geen PR codes bij, maar het is een goed begin in het ontcijferen van je auto.
Ik heb het gelijk geprobeerd. Want dit lijkt me interessant. Echter kom ik niet verder dan dat ik verbinding moet maken met de WiFi. Hij staat nogal ver van mijn huis af momenteel. Zal het morgen nog eens proberen. Ik kan de wagenuitrusting ook niet raadplegen zonder dat CarNet is ingesteld..
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!