Opstartproblemen navigatie Discover Media

Zijn er meer mensen met het probleem waarbij na het starten van de auto de navigatie soms blijft ‘hangen’ tijdens het opstarten?
Na het systeem te rebooten, werkt het wel weer..voor een paar dagen. Maar het lijkt steeds vaker voor te komen. Ik heb het Discover Media systeem icm digitale dashboard.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Zijn er meer mensen met het probleem waarbij na het starten van de auto de navigatie soms blijft ‘hangen’ tijdens het opstarten?
Na het systeem te rebooten, werkt het wel weer..voor een paar dagen. Maar het lijkt steeds vaker voor te komen. Ik heb het Discover Media systeem icm digitale dashboard.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ik heb het zelfde probleem Fredbaas... naar de dealer geweest maar volgens de beste man nooit eerder van het probleem gehoord.. wellicht een update die dit moet gaan verhelpen ter zijner tijd.. echter heb ik het idee dat het systeem gevoelig is bij gebruik van meerdere functies... navi aan, acc, en CarPlay. Of het was puur toeval maar na 15min. Rijden met +/- 120 was ik volgens Mn navi nog steeds op de zelfde plek !? Auto bij t eerste beste tankstation ff uitgezet en na ‘n paar min. Weer in order. Dit tot nu toe al 3 keer eerder gehad.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 95pk —> stage 1 + VAGTechniek 148PK 
  • Leuk
Waarderingen: fredbaas
Aan de combi met CarPlay ligt het niet. Dat gebruik in nauwelijks. Ik heb het, schat ik, al een keer of twintig gehad. En idd ook al een paar keer dat de kaart tijdens het rijden vast blijft staan, in m’n dashboard dan. Als ik omschakel naar de Discover Media, werkt het wel.

Ik kan me niet voorstellen dat het volgens de dealer een onbekend probleem is. Als je het googled, vind je genoeg van dit soort problemen met Discover Media. Meestal wel in combinatie met een VW Golf

Ik zal het ook eens bij mijn dealer vragen binnenkort.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Ik heb één keer gehad dat de kaart vast bleef zitten, maar al een paar keer dat ik mijn iPhone aansluit en Carplay begint te connecten, dat het hele systeem gaat herstarten.
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!