Opel Adam S

IbifaHo

Bekend lid
3,552
620
193
Hey hey

Ik weet dat dit vloeken is, een Opel op een Vw forum.

Na 2 polo's, golfje 2 en laatste mijn Scirocco nu van merk veranderd (ben werkzaam als verkoper in Opel garage en kon deze aan een heel mooie prijs kopen anders had er zeker terug een Vw geweest). Toch deze hier eens voorstellen omdat het toch een niet alledaags wagentje is en ik er toch heel tevreden vna ben eigenlijk.

Is een 2019 Opel Adam S, motor is een 1.4turbo met 150pk, geen ferrari maar toch verassend vlot. Optie gewijs staat erop wat erop moet, de optionele Recaro zetels, gps, android auto, parkeersensoren, de 18duims velgen, zetelverwarming, stuurverwarming...

Aanpassingen die al gebeurd zijn, KW schroefkit, ruitenwisser achter verwijderd, LED's overal en de beste upgrade was de midden demper delete. Big Grin

DSC_0241

DSC_0279

DSC_0280

IMG_20190730_095916

IMG_20190602_112328
 
Heel veel plezier er mee in elk geval en we zullen zien of de volgende auto weer een Volkswagen gaat worden ;)
Geen zorgen volgende wordt zoiso terug Vw. Heb paar weken terug mijn ontslag gegeven bij Opel dus geen reden meer om Opel te blijven rijden. Deze blijft nu wel jaartje of 2 en dan terug een Vw. Hoe goed en graag ik met de Adam rij, er mist gewoon iets. Is puur iets mentaal, maar er mist de VW op de snuit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Johan, Snowdude en HoMi
leuk wagentje!! ziet er uit als een bommetje!

Persoonlijk vind ik NET te ver verlaagd, maar verder ziet ie er super gaaf uit!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo
Goed nieuws voor sommigen hier. Adam staat te koop, kijken wat ik er voor krijg. Ik mis het Vw rijden teveel, gisteren gaan kijken naar een Golf 7 facelift highline dik in de opties, 2l diesel en het was echt thuis komen!

Succes met de verkoop van de Adam en ben heel erg benieuwd naar de foto's van de vervanger !
 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!