Ontgrendelen Mobiele diensten (Car-net/app Connect) Composition Media

Iemand die dit kan?
Is softwarematig te doen en de dealer vraagt hier een fors bedrag voor. Ga ik niet betalen gezien het een lease is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Naar mijn weten kan je een hele hoop maar kon dit eerder niet en idd alleen door de dealer.
Ik weet niet of dit nog steeds zo is, 300 euro gemak 3/4 jaar lang of 3/4 jaar ergernis ik had het wel geweten... betalen!
Maar wellicht kan het ondertussen wel! @TCL weet dit vast wel!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik zal het wat verduidelijken dan @merkmldr heeft geen Navigatie op zijn AW en geen APP connect dus die kan helemaal niet navigeren met zn schermpje, dus dan is het fijn om app connect wel te hebben.
En of je wat mist weet ik niet, ik vind google maps met echte realtime verkeersinfo en alternatieve routes 100% beter dan de vw navigatie zelf
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz en WiZZiEJP
Ik zal het wat verduidelijken dan @merkmldr heeft geen Navigatie op zijn AW en geen APP connect dus die kan helemaal niet navigeren met zn schermpje, dus dan is het fijn om app connect wel te hebben.
En of je wat mist weet ik niet, ik vind google maps met echte realtime verkeersinfo en alternatieve routes 100% beter dan de vw navigatie zelf
Correct. Ik dacht bij bestellen dat het er standaard in zou zitten namelijk. Ik ben gewend aan google maps voor navigeren via mijn telefoon maar in de polo AW is een telefoonhouder in de luchtroosters plaatsen gewoon ronduit kut. Dat was in de vorige generatie beter en kon ik er prima mee leven. Vandaar dus de wens.

Overigens andere mensen ook het probleem dat geluid per radiostation enorm verschilt? Bij switchen tussen radio zenders krijg ik bij de een hoger volume en bij de ander laag. Erg irritant.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Overigens andere mensen ook het probleem dat geluid per radiostation enorm verschilt? Bij switchen tussen radio zenders krijg ik bij de een hoger volume en bij de ander laag. Erg irritant.
Bij mij zijn over het algemeen de radiostation gelijk qua volume, ik luister wel altijd via DAB.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Correct. Ik dacht bij bestellen dat het er standaard in zou zitten namelijk. Ik ben gewend aan google maps voor navigeren via mijn telefoon maar in de polo AW is een telefoonhouder in de luchtroosters plaatsen gewoon ronduit kut. Dat was in de vorige generatie beter en kon ik er prima mee leven. Vandaar dus de wens.

Overigens andere mensen ook het probleem dat geluid per radiostation enorm verschilt? Bij switchen tussen radio zenders krijg ik bij de een hoger volume en bij de ander laag. Erg irritant.
Ik luister ook DAB+ er zit alleen verschil in als ik naar de FM ga ten opzichte van DAB+ met volume verder niet.
Ik heb een brodit houder niet in de luchtroosters, zoek daar eens op. Top dingen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
check deze! zijn mijn foto's
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: merkmldr
check deze! zijn mijn foto's
En het werkt uiteindelijk uitstekend. Na je verslag toch nog maar eens opnieuw geprobeerd, met enige angst vanwege de kraakjes tijdens het plaatsen, maar zit uiteindelijk uitstekend. Nogmaals dank voor je foto's!
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
En het werkt uiteindelijk uitstekend. Na je verslag toch nog maar eens opnieuw geprobeerd, met enige angst vanwege de kraakjes tijdens het plaatsen, maar zit uiteindelijk uitstekend. Nogmaals dank voor je foto's!
Denk je niet dat je bij hobbels e.d. alsnog het ambient light stripje kan breken? Ik durf het niet gelijk aan met een gloednieuwe auto haha
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Denk je niet dat je bij hobbels e.d. alsnog het ambient light stripje kan breken? Ik durf het niet gelijk aan met een gloednieuwe auto haha
zit er al 45.000km in zonder problemen, en dan als die breekt zie je niks van, is een simpel stripje waar licht doorheen word gestuurd dat word door een breukje niet onderbroken
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
zit er al 45.000km in zonder problemen, en dan als die breekt zie je niks van, is een simpel stripje waar licht doorheen word gestuurd dat word door een breukje niet onderbroken
Thanks! Genoeg motivatie voor mij om te bestellen

Edit:
wat heb Ik allemaal nodig?
Is er een goedkoper alternatief
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Thanks! Genoeg motivatie voor mij om te bestellen

Edit:
wat heb Ik allemaal nodig?
Is er een goedkoper alternatief
ik heb tot nu toe in iedere auto een Brodit steun, en ja ze zijn prijzig maar ik ken geen ander op de markt die dezelfde stevigheid bied die een brodit proclip doet in combinatie met jou merk telefoon houder.
Ik zal in ieder geval niet snel naar een ander meer overstappen, hij zit niet los als je er tegen aan drukt omdat je wat in wil typen blijft hij stevig zitten
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: cj1982
ik heb tot nu toe in iedere auto een Brodit steun, en ja ze zijn prijzig maar ik ken geen ander op de markt die dezelfde stevigheid bied die een brodit proclip doet in combinatie met jou merk telefoon houder.
Ik zal in ieder geval niet snel naar een ander meer overstappen, hij zit niet los als je er tegen aan drukt omdat je wat in wil typen blijft hij stevig zitten
Waar heb je besteld? Op hun website zie ik alleen maar de steun en niet een houder voor iPhone XR terug
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!