onderdeelnummers veringen Polo

Beste forumleden,

Ben nieuw op deze forum.

Ik ben sinds een maand de eigenaar van een Polo 6R 2011 met de naar mijn mening betrouwbare 1400 63kw Highline uitvoering.
Een van de vorige eigenaren heeft de auto voorzien van een verlagingsveren. Heb de voornemens om de auto te voorzien van originele veringen en 2 nieuwe schokdempers voor.

Kom niet verder dan de kleurcodes die ik zou moeten hebben

V - oranje wit geel geel
A- wit wit wit wit groen groen

kan iemand me helpen met de bijhorende onderdeelnummers en eventueel advies geven welke merk ik het beste kan kopen?
schokdempers zijn nog oem van sachs.

ps; fotos van de beauty volgen nog :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 63kw 
Ik neem aan dat de auto voor en achter is verlaagd, als je terug wilt naar OEM veren, let er goed op dat je de juiste neemt, onderdeelnummers kan ik je niet aan helpen. Een Polo met 1.4 motor heeft een ander gewicht (aslast) dan een Polo met een andere motor. Gevolg kan zijn dat je straks verkeerde veren hebt en je Polo 2 cm te hoog kan staan. Kan je weer opnieuw beginnen. Ik denk dat de kleuren alles zeggen. Succes en houdt ons op de hoogte.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Je kan het vrij eenvoudig opzoeken op de volgende website.
De kleur codering staat erbij.


Je klikt door op:
carprog 2
Po (van polo)
Jaartal 2011
6R Paarse vakje
categorie 4 vooras
411-000


De PR code kan je nog controleren met de sticker in je kofferbak of boekje.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
dank allemaal voor de reacties, ik kan de PR code's niet vinden, ik kan voor bijvoorbeeld de voorveringen kunnen het 2 onderdeelnummers zijn.

voor de achterkant heb ik hopelijk nu wel de juiste.

hebben jullie adviezen mbt tot de evt aftermarket zoals sachs monroe?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 63kw 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!