Olieverbruik nieuwe Polo

Toen er bij mij 13.500km op te teller stond moest ik er 750ml olie ingieten.

Moet daarbij we zeggen dat ik hooguit de helft van die kilometers op de snelweg heb gereden. Veel ritjes onder de 20km met een snelheid van max 90km/h.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Het ging er mij om bij mijn oude auto ander merk moest ik oliepeil altijd op max houden ivm distributieketting
Maar bij mijn huidige auto heb ik olie gepeild
En staat nu halverwege peilstok
.maar nu vroeg ik me of bij een polo aw
De olie op max moet staan op de peilstok
Of gewoon halverwege
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Het ging er mij om bij mijn oude auto ander merk moest ik oliepeil altijd op max houden ivm distributieketting
Maar bij mijn huidige auto heb ik olie gepeild
En staat nu halverwege peilstok
.maar nu vroeg ik me of bij een polo aw
De olie op max moet staan op de peilstok
Of gewoon halverwege
niks moet maar als je een beurt uitvoert zet je hem tegen het max aan ja, er staat niet voor niks een min en max op dus ergens daartussen zit je goed
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ja hij heeft een tijdje geleden een beurt gehad maar oliepeil staat halverwege
Maar ik weet ook niet of ze hem wel helemaal op max hadden gezet dus ik denk ik bestel even een litertje op hem op.max te zetten
Als dat kan
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!