Olie lekkage klepdekselpakking 1.2tdi

Ik zie olie lekkage waarschijnlijk van de klepdekselpakking. Ik heb alles schoon gemaakt en weer mee gereden een stukje en het lijkt vanaf bovenaf te komen.

Enig idee wat zoiets kost en hoeveel tijd het nodig heeft om te maken?

Iemand dit wel eens meegemaakt?
 
Verstuivers moeten er uit inderdaad, dacht bij mijn auto ook dat die lek was maar dat was een pakking van de turbo. Achter op het motorblok was die erg vet. Ik heb de pakking nog liggen voor je evt..
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sadje84
is wel ff sleutelen komt niet vaak voor moet je het wel ff zeker weten

ik vervang ze soms vaak lekken ze als de kleppendeksel eraf geweest is en geen nieuwe pakking geplaatst is
 
vw  polo 6r bm  1.2 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: Sadje84
Ik weet het niet zeker is mij ook vertelt, maar ook wat ik zelf zie. Heb alles schoongespoten en kort erna begon het weer te lekken daar. Turbo is het niet want de auto rijd als een speer en ik hoor of merk niets.
 
merkte ook niks. het stond alleen naar verbrande olie in de auto als ik bij een stoplicht stil stond. je moet goed kijken waar het vandaan komt is soms heel moeilijk te zien..
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sadje84
Ik zie ruik hoor voel merk niks, auto rijd echt rap door blijft zuinig etc etc. Lekt minimaal, geen plas of iets te zien. Ik ga van de even week weer ff tsjekke
 

Bijlagen

  • CD9A74EC-4368-476A-AB05-FEE615A25FF0.jpeg
    CD9A74EC-4368-476A-AB05-FEE615A25FF0.jpeg
    99.2 KB · Weergaven: 16
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!