Offerte / besteld Polo 6C 1.2 TSI Pure White

Goedenavond allemaal,
Ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben Dominique (man), 22 jaar en kom uit Zaandam. Ik rij nu inmiddels 5 jaar in een Golf 4, en nu wordt het tijd voor vervanging.

Heb inmiddels een offerte als volgt laten maken:
Polo 1.2 TSI Highline pure white met de volgende opties:
  • Licht & zicht pakket
  • Zonder type aanduiding
  • Elektrisch inklapbare, verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
  • Park distance controll
  • 17" lichtmetalen velgen met slotbouten 'Mirabeau'
  • Executive plus
  • Multifunctioneel lederen stuurwiel + lederen schakelpookknop en handremgreep.
Na het weekend heb ik een afspraak bij de dealer om definitief de handtekening te zetten.
Wat vinden jullie van de samenstelling? mis ik nog iets? heb ik iets onzinnigs toegevoegd? Let me know!
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Welkom op het forum.
Mooie configuratie hoor. Wat je misschien nog kan toevoegen is het winterpakket.
Voor € 385 extra heb je dan verwarmbare voorstoelen, verwarmbare ruitensproeiers vóór, ruitenwisservloeistofmeter en koplampreinigingsinstallatie.

Natuurlijk zijn een panoramadak en de led koplampen mooie opties, maar ook erg prijzig.
Ook best aan de prijs maar persoonlijk vind ik het wel mooier, de metallic lak kleur Oryx white.
Het moet natuurlijk in je budget passen, je huidige samenstelling is al erg mooi.

Succes!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Dominique Noiville
Welkom op het forum.
Mooie configuratie hoor. Wat je misschien nog kan toevoegen is het winterpakket.
Voor € 385 extra heb je dan verwarmbare voorstoelen, verwarmbare ruitensproeiers vóór, ruitenwisservloeistofmeter en koplampreinigingsinstallatie.

Natuurlijk zijn een panoramadak en de led koplampen mooie opties, maar ook erg prijzig.
Ook best aan de prijs maar persoonlijk vind ik het wel mooier, de metallic lak kleur Oryx white.
Het moet natuurlijk in je budget passen, je huidige samenstelling is al erg mooi.

Succes!

Ik heb heel erg zitten twijfelen over het winterpakket. De verkoper vertelde mij dat dit pakket voornamelijk voor de verwarmbare voorstoelen wordt genomen, aangezien ik het totaal niet heb op stoelverwarming (vind het niet lekkerStick Out Tongue) had ik deze optie eigenlijk afgeschreven. Maar toch denk ik er nog even over na.

Het klopt inderdaad dat de highline standaard privacy glas heeft vanaf de B-Stijl.

Over de kleur heb ik heel erg ingezeten, ik heb heel erg lang zitten googelen wat nou het verschil is tussen Pure White en Oryx White, ik kom heel vaak op het antwoord terrecht dat het op afstand geen verschil biedt maar van dichtbij glinstert de Oryx White meer. Ik ben nog in overweging over deze optie, aangezien deze kleur bijna 1000 euro extra kost.

Wat betreft het Panorama dak, ik vind dit heel erg mooi zeker op een witte auto. Mijn ervaring leert echter dat ik hem nauwelijks open doet, dit i.c.m. mijn budget heb ik de optie niet genomen. LED koplampen vindt ik werkelijk echt schitterend, alleen i.v.m. budget technische redenen laat ik dit toch vallen.

Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb al aardig wat op het forum rond gelezen en ben er wel al over uit dat ik een sierstuk voor de einddemper ga bestellen. Ik vind dit een super resultaat geven voor een kleine investering.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Duidelijk.
Ik had het winterpakket genoemd omdat je voor relatief weinig geld toch met verwarmbare voorstoelen een leuke optie hebt.
Net als het panoramadak, als je het niet gaat gebruiken zou het natuurlijk zonde zijn.

De kleur is inderdaad een hoge meerprijs en als je het verschil niet zoveel waard vind moet je gewoon voor Pure White gaan.
Een origineel uitlaat sierstuk is zeker aan te raden. Heb ik ook op m'n Polo en staat stukken beter (zie afbeelding).

Wat me ook te binnen schiet; de Polo 6C heeft twee type achterlichten, een heldere lichte kleur en een wat meer donkere kleur.
Ik weet niet welke op de highline zitten, maar de donkere vind ik wel mooier. Zie afbeelding (grijze Polo licht, witte Polo donker)
Polo6R7.jpg 8598994-7-2-2.jpg 04-2015-vw-polo-gti-paris-1.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Duidelijk.
Ik had het winterpakket genoemd omdat je voor relatief weinig geld toch met verwarmbare voorstoelen een leuke optie hebt.
Net als het panoramadak, als je het niet gaat gebruiken zou het natuurlijk zonde zijn.

De kleur is inderdaad een hoge meerprijs en als je het verschil niet zoveel waard vind moet je gewoon voor Pure White gaan.
Een origineel uitlaat sierstuk is zeker aan te raden. Heb ik ook op m'n Polo en staat stukken beter (zie afbeelding).

Wat me ook te binnen schiet; de Polo 6C heeft twee type achterlichten, een heldere lichte kleur en een wat meer donkere kleur.
Ik weet niet welke op de highline zitten, maar de donkere vind ik wel mooier. Zie afbeelding (grijze Polo licht, witte Polo donker)
Polo6R7.jpg 8598994-7-2-2.jpg 04-2015-vw-polo-gti-paris-1.jpg

Bedankt voor de foto! Het uitlaat sierstuk is dus het eerste wat erop gaat!
De donkere achterlichten staan zeker beter op een witte, ik vraag me nu inderdaad af welke op een highline zitten..... enig idee waar dit na te kijken valt?

EDIT: als ik een beetje rond google kom ik op dat de donkere achterlichten van de Polo GTI afkomstig zijn
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Ik weet dat ze op een 6C r-line en GTI zitten en dacht dat ik ook had gelezen dat de first edition versie ze ook had.
De grijze Polo die ze niet heeft is een comfortline.
Onderstaande foto is een nl highline occasion en die lijkt de donkere te hebben. Is een subtiel verschil, beste is even bij de dealer informeren.
8779362-7-2-2.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Dan ga ik even informeren, vraagje weet jij wat meer over onderstaande optie (ondersteunt de standaard usb aansluiting van het executive plus pakket dit niet)?

USB-aansluiting geschikt voor o.a. iPod/iPhone
€ 64 Selecteer
- bediening en weergave over het radio-(navigatiesysteem)
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Zag het ook staan inderdaad. Usb staat in het pakket en apart.
Bij apart staat er IPOD/iPhone bij.

Ik heb in mijn dashboardkastje (Polo 6R) een MDI module.
Hier hangt een kabel aan met een usb aansluiting.
Er is ook een kabel die een Iphone/IPod connector heeft.
Ik heb deze kabel niet eens omdat ik mijn Iphone via bluetooth koppel.

Omdat het apart staat denkt ik niet dat de usb uit het pakket dit ondersteunt.
Je moet je afvragen of je dit nodig hebt. Muziek via USB of bluetooth streamen van de
IPhone gaat prima. Als je muziekcollectie op een IPod Classic staat is het een ander verhaal.
Voorbeeldje van mijn situatie met de IPhone kabel die ik dus niet heb;

Nog een vraagje voor de dealer ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Wederom bedankt voor je reactie.
Bij de polo 6c zit het iets anders, er zit geen MDI aansluiting meer in het dashboardkastje.
Je krijgt nu naast je 12 volt aansluiting een usb aansluiting en aux aansluiting. in het dashboardkastje vind je de cd lezer en sd kaart lezers (1 voor navigatie).
Ik denk dat de optielijst bedoeld dat de usb aansluiting werkt voor usb sticks maar dat je niet de iphone vanaf je radio kan bedienen.

Ik heb de verkoper gemaild. Mocht de USB aansluiting van het executive plus pakket dit niet ondersteunen dan neem ik de optie erbij (voor die 64 euroStick Out Tongue)
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Ja klopt, bij de 6C zit de usb bij de bekerhouders en met die €64 euro bedoelen ze waarschijnlijk die ondersteuning.
Voor die €64 kan je het erbij nemen, maar je kan alles draadloos bedienen via bluetooth dus ik denk niet dat je het
vaak gaat gebruiken ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Oryx White is een erg mooie kleur hoor. Heb ik hetzelfde schuitje als jou gezeten. Standaard witte polo's zie je veel. Vooral de BM's (Bluemotion). Dat Oryx White geeft net even die extra "touch". En zet ze maar naast elkaar. Oryx White is een parelmoerlak en kleurt met daglicht net effe anders.

Kijk en denk er nog maar eens overna als je de handtekening nog niet gezet hebt!

Succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dragonzzz
Zonder twijfel moet je de verlaging af-fabriek meenemen, nog mooier i.c.m adaptief sportonderstel. Geld echt waard. In de sportmode reageert het gaspedaal iets vlotter maar is dan wel stugger geveerd.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
Zonder twijfel moet je de verlaging af-fabriek meenemen, nog mooier i.c.m adaptief sportonderstel. Geld echt waard. In de sportmode reageert het gaspedaal iets vlotter maar is dan wel stugger geveerd.
Sportonderstel en verlaging ... als je het overweegt dan ook vragen een proefrit te mogen maken met een model dat het heeft.
Ik heb het wel als optie genomen maar gebruik sport-select eigenlijk nooit want de combinatie van verlaging, 17" mirabeau en mooie platte bandjes maken dat je zelfs in de normale stand vrijwel elk hobbeltje in de weg voelt, in de sportstand wordt dat nog beduidend meer. Ik vind 't persoonlijk niet fijn rijden en gebruik de sportstand dus eigenlijk nooit.
 
Sportonderstel en verlaging ... als je het overweegt dan ook vragen een proefrit te mogen maken met een model dat het heeft.
Ik heb het wel als optie genomen maar gebruik sport-select eigenlijk nooit want de combinatie van verlaging, 17" mirabeau en mooie platte bandjes maken dat je zelfs in de normale stand vrijwel elk hobbeltje in de weg voelt, in de sportstand wordt dat nog beduidend meer. Ik vind 't persoonlijk niet fijn rijden en gebruik de sportstand dus eigenlijk nooit.
In de normale stand merk ik dat niet overdreven; in de sport-stand wel inderdaad.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!