OEM Xenon APK

Ik heb vandaag een setje OEM xenons ingebouwd en zit nog met een klein vraagje. Wellicht weet iemand er hier antwoord op? Kom zo snel geen antwoord vinden op het forum.

Dien ik het wieletje van de hoogteverstelling te verwijderen ivm apk? Zo ja kan ik deze zo afkoppelen en weet iemand de code van een blind kapje?

Mag je je drl als stadslicht gebruiken volgens de apk eisen?
 
6R0941334 moet je hebben, dat is wel apk verplicht met deze xenon aangezien het wieletje geen functie heeft.
Deze kan je zo voor een paar euro bij BM-Parts bestellen [emoji1303]
Verder weet ik het niet


Gr,
Glenn
 
Volkswagen  a  a 
Wauw, ging dat hier in België maar zo vlot. Hier is automatische hoogteregeling en koplampsproeiers verplicht bij xenon...
Koplampsproeiers worden niet getest op de keuring + automatische hoogteregeling is ook moeilijk te testen. Ik ben perfect gekeurd met de Xenon koplampen zonder auto hoogte en sproeiers. Heb wel ander plaatje gestoken zonder 'regelwieltje' en lichten perfect afgeregeld en met de vingers in de neus door de keuring.

Als het echt echt een moeilijke keurder is heb je wel prijs waarschijnlijk maar heb er al verschillende zo door de keuring gekregen.
 
Toen die van mij voor de apk keuring moest heb ik het dubbel wieltje ook vervangen voor een enkel wieltje (alleen binnenverlichting). De monteur die de auto ging keuren vertelde me dat hij hem ook goedgekeurd zou hebben met het dubbel wieltje (dus met extra het wieltje voor hoogteregeling), al was het officieel afkeur. Het ligt er maar net aan of je een beetje op kunt schieten met de monteur.....;) Mochten ze een steekproef houden dan heb je natuurlijk wel een probleem, alhoewel, dan had diezelfde monteur het wieltje verwijderd en het gat afgeplakt. dat is nog eens service hè? :):):)
 
Okey okey, misschien is het al tig keer gezegd... alleen kan ik het niet terug vinden.

Hier in NL als je OEM xenon plaatst... dan is het niet verplicht dat;
- je hoogte regeling werkt
- koplampsproeiers

Maar in sommige landen zijn de koplampsproeiers toch wel verplicht?
Want dan zou ik niet naar de desbetreffende landen moeten gaan?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!