Nog mensen die voor 2021 Nieuwe velgen onder de Polo gaan gooien????

straks in t voorjaar weer terug naar 18" OZracing SuperTurismo GT! kan niet wachten!
Nu nog even netjes maken voor het seizoen (vorig jaar ook gedaan maar had een nogal ongelukkige start (banden opleggen ging fout, handrem vergeten -> stoeprand, iemand besloot een stoeprand mee te nemen tijdens een ritje in mn auto en steenslag) maar als t goed is dit jaar weer heeeeeeeeeerlijk toeren met mn 18"-jes! rijd toch wel beter dan de st. 15" BM wieltjes icm verlaging!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Ik heb vorige maand een setje originele 17” Mallory velgen gekocht met zomer banden.
Ik slijt nog even m’n huidige banden weg en dan gaan de andere velgen er onder :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 107pk / 275Nm 
Haha ik zie het idd bryan ik zal het niet meer doen ik ben met velgen bezig voor mijn polo maar die man die ze leverd heeft alleen 18 inch 7.5j et 40 maar die heeft er alleen 225 40 18 banden erbij maar ik ben bang dat dat te ver gaat uitsteken
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Haha ik zie het idd bryan ik zal het niet meer doen ik ben met velgen bezig voor mijn polo maar die man die ze leverd heeft alleen 18 inch 7.5j et 40 maar die heeft er alleen 225 40 18 banden erbij maar ik ben bang dat dat te ver gaat uitsteken
Maar dat gaat sowieso niet passen toch of wel ? om welke velgen gaat het precies?
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!