Nog mensen die voor 2021 Nieuwe velgen onder de Polo gaan gooien????

Vette velg ;):cool:Ik was aan het twijfelen tussen deze van OZ en de OZ rally/racing. Het is dus het laatste geworden.
Ja ondanks de beperkte keuze voor de Polo was het ook bij mij twijfelen.
De rode accenten en de centrale deksel vind ik nog extra mooi bij de GTI staan.
Had ze ook in het grijs genomen maar hier liep ik toevallig gebruikt tegenaan.

De Rally/Racing is nog zeldzamer/aparter op de Polo denk ik.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
Ja ondanks de beperkte keuze voor de Polo was het ook bij mij twijfelen.
De rode accenten en de centrale deksel vind ik nog extra mooi bij de GTI staan.
Had ze ook in het grijs genomen maar hier liep ik toevallig gebruikt tegenaan.

De Rally/Racing is nog zeldzamer/aparter op de Polo denk ik.
ja idd dat centraal deksel vind ik ook wel heel mooi, en zwarte op mijn witte polo had ook niet misstaan. twas een moeilijke beslissing.
ik wou eigenlijk de zwarte rally/racing maar die zijn niet int zwart verkrijgbaar (wel voor busjes) dus was et twijfelen tussen de witte en de dark grey.. en ja ze zijn blijkbaar op de polo zeer zeldzaam in gebruik :cool:
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: pierreRS05
ja idd dat centraal deksel vind ik ook wel heel mooi, en zwarte op mijn witte polo had ook niet misstaan. twas een moeilijke beslissing.
ik wou eigenlijk de zwarte rally/racing maar die zijn niet int zwart verkrijgbaar (wel voor busjes) dus was et twijfelen tussen de witte en de dark grey.. en ja ze zijn blijkbaar op de polo zeer zeldzaam in gebruik :cool:
Ja zo blijven er altijd luxe problemen waar we tegenaan lopen. Donkergrijs is mooi op wit.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Nieuw schoeisel Borbet Y Gloss Black 17" met 215/45/17


IMG-0123-LI.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!