Nog even voorstellen

Hallo,


Ik heb al wat op het forum gepost, maar zal me nog even voorstellen.
Ik ben Mischa, woon in Odoorn, en mijn eerste Polo was ongeveer 17 jaar geleden, en was tevens mijn eerste auto van de zaak.

Na een aantal ander merken en modellen ben ik sinds maart dit jaar weer berijder van een Polo AW. Vanwege lease is het een Diesel geworden. En aangezien het de keus was tussen een kale Golf, of een complete Polo heb ik (bijna) alle opties kunnen aanvinken :mrgreen:

Polo Comfortline 1.6 TDI
Pure White
Executive pakket
Style pakket Advance pakket
Led pakket
R-line exterieur pakket
Licht & zicht pakket
Navigatie 'discover media'
Radio composition media
Active info display
Climatronic
Keyless access
16"lm velgen 'torsby' bi-color
Panorama-schuif-/ kanteldak
Sportonderstel
Park assist
Pre crash
Achteruitrijcamera
Telefoon.voorbereiding comfort
Zonder type-aanduiding (In de fabriek hebben ze er toch Polo op geplakt, maar dat heb ik er zelf maar weer afgehaald)
Media control & app connect
Digitale radio-ontvangst DAB+
Diefstalalarm
Car net online dienst 36 mnd
65% getint glas achter
Dodehoeksensor (side assist)
Geluidssysteem 'Beats'


Vanwege de lease mag ik uiteraard niets aan de auto veranderen, is ook eigenlijk niet nodig, ziet er prima uit zo.
Wel heb ik een hele verzameling spullen van Carclean, je kan me dus wel regelmatig op de oprit vinden, auto's (hebben ook nog een Fiat 500) wassen en poetsen.


Hier nog foto's van mijn eerste en mijn huidige Polo.

113-1334_IMG.JPG

DSCF2346.JPG

DSCF2337.JPG
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: BilalT en peterpolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!