Voorstellen Niickkie

Hallo allemaal,

Ik zal mij ook even voorstellen voor ik begin met posten.
Ik ben Nick, 26 jaar en sinds gister trotste eigenaar van een polo 6r gti.
Ik ben blij met de auto zoals hij is, maar wie weet geeft dit forum me nog leuke ideeen voor kleine aanpassingen.
 

Bijlagen

  • 7C335A5B-066A-4DB3-99B3-5584672C3F76.jpeg
    7C335A5B-066A-4DB3-99B3-5584672C3F76.jpeg
    510 KB · Weergaven: 47
Volkswagen  Polo 6R  1.4 gti 180pk 
Welkom!
Dit forum is een soort creatie en voeding voor verslaving.
Toen ik deze Polo kocht zei ik tegen iedereen: Hier doe ik niets aan, deze hou ik 100% origineel.
Na een maand toch al begonnen met kleine aanpassingen: Zwarte logo's en midden demper verwijderd inmiddels...
En staan nog paar dingen op de planning, dus weet waar je aan begint haha.

Veel plezier in ieder geval!
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Welkom!
Dit forum is een soort creatie en voeding voor verslaving.
Toen ik deze Polo kocht zei ik tegen iedereen: Hier doe ik niets aan, deze hou ik 100% origineel.
Na een maand toch al begonnen met kleine aanpassingen: Zwarte logo's en midden demper verwijderd inmiddels...
En staan nog paar dingen op de planning, dus weet waar je aan begint haha.

Veel plezier in ieder geval!
Die middendemper staat ook hier wel op de planning haha. Ik vind de gti standaard wat te rustig klinken, en heb hier meerdere verhalen gelezen over mensen die er goede ervaringen mee hebben
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 gti 180pk 
Die middendemper staat ook hier wel op de planning haha. Ik vind de gti standaard wat te rustig klinken, en heb hier meerdere verhalen gelezen over mensen die er goede ervaringen mee hebben

Op de GTI klinkt het nog 30x beter dan bij die van mij.
Dit is mijn geluid:

 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!