Nieuwe VW Cilinderkop 030 103 351 (engine codes: HZ, MH und NU)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Conditie: Gloednieuwe cilinderkop. Ongebruikt en in de orginele retailverpakking.
Onderdeelnummer: 030103351 of 030 103 351
Merk: VAG Reference OE/OEM Number:
Model: Golf Polo Derby Vento-Ind Cordoba Vario Ibiza St

Cilinderkop geschikt voor Volkswagenmodellen met motorcode HZ, MH, NU
Vraagprijs 425 euro per stuk (excl. verz.).

Vanwege de kwetsbaarheid van de goederen, heeft ophalen de voorkeur.
Verzending geschiedt op eigen risico.

Foto's volgen zsm.
 
Laatst bewerkt:
VW  Golf  2.0/1.8 
Dank voor je oordeel @Johan, al kan ik het verwijt zeker begrijpen.
Dus, om de lucht te klaren een korte introductie:

Ik ben Daan, 27 jaar oud, woonachtig in de Betuwe. Ik ben werkzaam in de logistiek en ondanks mijn leeftijd zit ik nog altijd graag in de schoolbanken. Door de jaren heb ik verschillende Volkswagens gehad. Op het moment heb ik als daily een Golf 5 2.0 TDI en voor de hobby een Golf 2 GTI. Die laatste stond afgelopen november in het blad Autoweek Classics https://www.autoweek.nl/autotests/artikel/vw-golf-ii-gti-vs-opel-kadett-gsi-classics-dubbeltest/

Tenslotte de beloofde foto's van de cilinderkoppen.
Ik heb er 6. De richtprijs ligt op 425 euro per stuk, maar de prijs is voor liefhebbers onderhandelbaar. Dat wil zeggen: een koper die daadwerkelijk baat heeft bij het onderdeel en in het bezit is van een VW met een dergelijke motorcode (HZ, MH en NU). Dit om doorverkoop uit winstbejag tegen te gaan.

IMG_0015_zpsau1xhkzx.jpg


IMG_0011_zpslzp9c3m4.jpg


IMG_0012_zpszyt0zrau.jpg


IMG_0014_zpslidr5vrf.jpg
 
Laatst bewerkt:
VW  Golf  2.0/1.8 
  • Leuk
Waarderingen: Maxxie, Johan en Laszlo
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!