Auzz's Polo AW 1.0 TSI Comfortline

Hoi allemaal,

Afgelopen vrijdag onze nieuwe auto mogen ontvangen. Het is een 1.0 TSI Comfortline in Limestone Grey geworden. Aangezien tijd niet onze vriend was, hebben we gekozen voor een voorraad model, dus ietwat beperkt wat betreft personalisatie. De enige opties tov de Comfortline waren de kleur, Composition Media en app connect zodat Apple Carplay beschikbaar werd. Maar in alle redelijkheid niet het echt idee dat we nu wat tekort komen.

Afgelopen weekend moest ik in Dortmund zijn, wat een mooie gelegenheid was om de auto verder te leren kennen. Wat een heerlijke auto is de AW geworden. Stil, comfortabel en verrassend zuinig. Inclusief snelweg en autobahn (120-140) was het gemiddelde verbruik 1 op 18.1.

De grootste attractie vind ik de adaptive cruise control. Het is even wennen, maar als je het goed doorhebt en gebruikt is het voor mij echt een aanwinst. Vooral bij wegwerkzaamheden, waar andere bestuurders moeite hebben om een constante snelheid aan te houden, blijft de Polo mooi afstand houden wanneer dat moet en versnellen waar dat kan. Waar dit vroeger voor mij een ergernis was, zit ik een stuk relaxter erbij.

Kortom, erg blij mee!

Groet,
Marco
 

Bijlagen

  • IMG_1073.jpg
    IMG_1073.jpg
    61.2 KB · Weergaven: 94
Volkwagen  Polo  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Johan en BRO-Turbo
Welkom,
Idd dat adaptive cruise control wordt een must in mijn volgende auto, dat werkt echt ideaal vooral voor de lange snelweg afstanden.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Auzz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!