Nieuwe Radio - RNS

Kijk eens op marktplaats bij RNS center d'n Brabander, als je een gebruikt systeem wil kopen. Die heeft alle navigatiesystemen voor je Polo, allemaal OEM VW. RNS 310 (heb ik zelf, zie foto, en ben ik zeer tevreden over), RNS 510 (vaak met flitspaal verklikker; aanrader!) tot Discover Media (prijzig). Succes!20201124_224303.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
@jolo heb jij ervaring met rns center.
zo ja een goede of slechte twijfel om er ook een goede radio in te zetten
Ik heb maar één keer iets bij hem gekocht; mijn huidige RNS310. Deze heeft hij gratis ingebouwd (inclusief gps ontvanger) en dat heeft hij keurig gedaan. Met de meest recente navigatie software op sd kaart. Het apparaat ziet er keurig uit en werkt naar behoren. Hij verkoopt inruilapparaten (goedkoper), maar ook demo en overjarige modellen. Ik zou zeker nog een keer iets bij hem kopen! App of bel hem eens voor de mogelijkheden; hij heeft voor ieder budget wat wils!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!