Nieuwe Polo Blue GT besteld op 29 Juni 2013

Vw Polo Blue GT
Besteld : 29Juni 2013
Verwachteafleverdatum : Half September 2013
Kleur : BlueSilk Metallic
Bekleding :Antraciet Blauw

Opties :
Getint glasachter
Deactivatie bijrijderairbag
Navigatiesysteem315
Lm velgenMontani antraciet 17”
Climatronic
Multifuncioneelstuurwiel
Multimediabox
Alarm plus
Parcdistance control
Winterpakket
Bi-xenonverlichting
Licht en zicht pakket
Executive plus pakket

luxe nummerplaten er op laten zetten en de Logo's van achterklep laten verwijderen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag met de garage gebeld en die wist me te vertellen dat deze week de auto gebouwd gaat worden en het nog 3 tot 4 weken zou duren. De auto's worden ook sinds kort door Volkswagen Nederland klaar gemaakt voor de klant en niet meer door de garage bedrijven zelf. In ieder geval nog ff geduld hebben. Heb ook gelijk door gegeven dat de logo's van de achterklep moeten verwijderen en dat was geen probleem
 
Dat wordt genieten. Ik rij m al sinds februari. Inmiddels 12.000km. Prima zowel zuinige (1:15) als zeer vlotte auto. Dat zijn mijn bevindingen in de wetenschap dat ik 7 jaar in 2 Golf V GTI's heb gereden. Ook zeer machtige heerlijke auto maar minder economisch (1:10 lukte net dagelijks).
 
Nou 1 op 15/16 zou ik zeer tevreden mee zijn, moet nog 1 a 2 weken wachten en dan kan het genieten beginnen. Heb in tussen ook met de garage gebeld dat ze de logo's van de achterklep afhalen en dat ze luxe kentekenplaten monteren. Overigens vind het nogal ingewikkeld om foto's te plaatsen en wil strakjes mijn eigen garage aanmaken, word nog zweten hahaha
 
Overigens vind het nogal ingewikkeld om foto's te plaatsen en wil strakjes mijn eigen garage aanmaken, word nog zweten hahaha
Foto's in de garage zullen makkelijker gaan dan in een thread als deze. In zo'n thread kun je het beste de "Insert Image" gebruiken, dat is het plaatje naast Link en Unlink.

Met jouw foto krijg je dan direct zo iets:
hans-blue-gt-albums-wintervelgen-picture3104-tomason-tn3-mat-zwart-15-inchh.JPG
 
Eerste tankbeurt achter de rug en moet zeggen die viel me behoorlijk tegen. 1 op 14.2 Zie hier mensen zelfs 1 op 16 of meer rijden. Zou niet weten hoe dat te bereiken. Heb bewust rustig gereden. Of word het nog zoveel beter als ik wat meer kilometers heb gereden ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!