Nieuwe koplamp units

Hi! Ik ben opzoek naar (aftermarket) volledig nieuwe koplamp units. Tijdje geleden mijn oude geprobeerd te redden met wat polijst werk maar dat heeft helaas weinig resultaat gegeven. Omdat ik binnenkort voor de apk moet en graag goed zicht wil blijven houden, wil ik ze ook gaan omwisselen voor led/halogeen als het even kan. Mijn vraag is, of er iemand weet welke units je dan zou kunnen bestellen die ook gelijk passen zonder enige vorm van kabels aanpassen. Had wel gelezen dat sommige zekeringen aangepast moeten worden maar dat is te overzien ;)
 
Volkswagen  VW golf 7 business edition  1.6 TDI 
bi-xenon lijkt me prima denk ik. Of is het verschil echt enorm? Anders wil ik best een afspraak maken om de bi-xenon in te laten bouwen ;)
Zou zeker LED inbouwen, vind de lichtopbrengst van OEM xenon op de polo echt tegenvallen, met de OEM led koplampen heb je echt een bak licht met een mooie witte tint maar dat laatste is meer een smaak kwestie
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Ivor
Originele bi-xenon met LED DRL, met inbouw zit je op ongeveer 500 euro. Originele 6C LED met LED DRL, met inbouw op ongeveer 850. Ik zit in Best, vlakbij Eindhoven.
Ik ben jouw berichtje tegengekomen bij het doorspitten van dit forum en wil zelf graag led in mijn Polo 6r. Heb jij hier ook iets voor? Want ik denk dat er andere units in moeten dan ipv de standaard H7 koplampen die ik nu heb.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 12v 69PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!