Nieuwe diffuser

Max1996

Bekend lid
578
398
112
Beste forumleden,

Ik zou graag de diffuser van Rieger glanzed zwart monteren op mijn polo (Linkje). Daarnaast, zou ik graag mijn enkele uitlaat veranderen naar een dubbele zodat het mooi samen gaat met de diffuser. Echter geeft de verkopende site waarop ik de diffuser wil aanschaffen aan dat deze alleen geschikt is voor de polo 6R GTI en niet voor facelift model. Zelf heb ik een Polo 6R R-line uit 2012. Hierdoor kwamen er twee opties / mogelijkheden in mij op, maar ik heb geen idee of dit uitvoerbaar is.
  • Complete Polo 6R GTI achterbumper plaatsen zodat ik wel de Rieger diffuser kan plaatsen (kostbaar?).
  • Andere diffuser vinden in combinatie met een dubbele uitlaat die wel past op mijn Polo 6R R-line. Helaas krijg ik deze niet gevonden dus was ik benieuwd of jullie wat weten.
Dan nog een korte vraag over de dubbele uitlaat. Welke varianten zijn hiervoor beschikbaar?
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!