Nieuwe Composition Colour inbouwen hulp!!

Beste leden,
Ik heb een vw polo 2018 met composition colour unit maar zonder bluetooth optie. Nu heb ik een andere unit gekocht die wel bluetooth heeft maar ik ben verteld dat de unit vrijgeschakeld moet worden om te kunnen werken in mijn polo. Klopt dit en kennen jullie iemand die dit voor mij kan inbouwen?

mvg,
 

Bijlagen

  • E0FF9C70-0ACF-4BA9-BA24-7D67503DEC22.png
    E0FF9C70-0ACF-4BA9-BA24-7D67503DEC22.png
    798.5 KB · Weergaven: 48
Volkswagen  Polo  1.0MPI 
Beste leden,
Ik heb een vw polo 2018 met composition colour unit maar zonder bluetooth optie. Nu heb ik een andere unit gekocht die wel bluetooth heeft maar ik ben verteld dat de unit vrijgeschakeld moet worden om te kunnen werken in mijn polo. Klopt dit en kennen jullie iemand die dit voor mij kan inbouwen?

mvg,
avond

hoop niet dat je die in bijlage hebt gekocht, want kans is aanwezig/groot dat dealer alleen iets met dit type kan als er mib basic op zit..
stuur me anders ff een pb met wat meer info, ik zit in limburg en kan je eventueel helpen of ken iemand in jouw omgeving
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
avond

hoop niet dat je die in bijlage hebt gekocht, want kans is aanwezig/groot dat dealer alleen iets met dit type kan als er mib basic op zit..
stuur me anders ff een pb met wat meer info, ik zit in limburg en kan je eventueel helpen of ken iemand in jouw omgeving
Ja die van de foto heb ik gekocht haha,
Ik kan je geen pb sturen dan moet ik eerst me account upgraden. Ik zit in Amsterdam.

mvg
 
Volkswagen  Polo  1.0MPI 
Ja die van de foto heb ik gekocht haha,
Ik kan je geen pb sturen dan moet ik eerst me account upgraden. Ik zit in Amsterdam.

mvg
kijk even welke software erop zit,
Bij Seat, Skoda en Volkswagen kunt u die vinden via de volgende manier:
Menuknop indrukken tot u Service Mode ziet, hier drukt u op Softwareupdates/Versions.
Graag foto van het scherm waar Installed SW train version, het is met het nummer MSTD, MHIG, MST2, MHI2 etc.

laat maar ff weten
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!