Nieuwe bumper vervangen

Ik zie een hoop vervanging van standaard niet R-Line Polo's naar voor/achter bumpers van R-Line. Wat ik niet heb gezien is of iemand ervaringen heeft met r-line sideskirts plaatsen. Vind opzicht de Highline voorbumper al best mooi, Wil graag de R-Line achterbumper & spoiler (al meerdere posts over gezien) + sideskirts ooit nog doen.

On-topic: Ziet er trouwens goed uit!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: AW_Blackpearl en Carlito
Ik zie een hoop vervanging van standaard niet R-Line Polo's naar voor/achter bumpers van R-Line. Wat ik niet heb gezien is of iemand ervaringen heeft met r-line sideskirts plaatsen. Vind opzicht de Highline voorbumper al best mooi, Wil graag de R-Line achterbumper & spoiler (al meerdere posts over gezien) + sideskirts ooit nog doen.

On-topic: Ziet er trouwens goed uit!
jazeker ik heb de rline sideskirts al op mijn polo gemonteerd die zitten met schroefbouten in de dorpel bevestigd10504 sideskirts.jpg
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Heb je jou r line achterbumper veranderd naar gti achterbumper? Wil dit ook doen. Past het perfect erop of heb je nog iets anders nodig? En voor welke 2 uitlaten zou je gaan. Eu gekeurd natuurlijk
Nee, heb er nooit een antwoord op gehad, geloof ik, maar zou het nog steeds wel willen.
Ik heb trouwens niet eens een R-line, maar een gewone Highline uitvoering.
Wat voor uitlaat dan, geen idee, OEM misschien, maar er zal vast ook wel wat anders moois en goeds zijn.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Volkswagen  Polo AW (2018)  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!