Nieuwe auto: Volkswagen e-Golf

V

Verwijderd lid 6668

Hoi allemaal!

Na 2,5 jaar met heel veel plezier in de Polo 6R gereden te hebben en veel knutsel projectjes verder is het tijd voor een nieuwe auto; de Volkswagen e-Golf!

Met veel geluk heb ik de e-Golf dit jaar nog op kenteken laten zetten zodat deze nog onder de 4% regeling valt.

Ik hoop de e-Golf nog voor het einde van het jaar op te kunnen halen bij de dealer. Het gaat om een full-option voorraad model in het Oryx White.

Ben erg benieuwd naar de e-Golf, vooral het elektrisch rijden zal enorm wennen zijn. Zodra ik de auto heb zal ik wat foto’s plaatsen en mijn ervaring met jullie delen.

Gelukkig hoef ik niet geheel afscheid van de Polo 6R te nemen aangezien deze in de familie blijft, mijn vriendin gaat er in rijden :)

A4C8D5C3-BF1A-455A-A378-81531E0A4859.jpeg
822B489A-2C7D-411B-9C0F-67DC5348A2AA.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!