Nieuwe 2din bluetooth radio

Hoi,

Ik heb voor 3 maanden terug een polo gekocht (2007). Nu ik er een beetje zeker van ben dat het een auto is die ik niet met 2 maanden naar de sloop hoef te doen wil ik o.a. een nieuwe radio inzetten. Daarvoor ben ik op zoek naar een 2din radio met bluetooth en ingebouwde carkit. Daarnaast zou het fijn zijn dat de radio compatible is met android, zodat ik via de radio een liedje kan skippen oid.

Ongeveer tweehonderd euro wil ik er voor uitgeven. Ik kwam daarmee uit op een Kenwood DMX120BT of Pioneer MVH-A210 BT. Welke van deze twee is de betere? Of zit er geen/nauwelijks verschil in?

Zijn er verder nog onderdelen die ik moet hebben om deze in te kunnen bouwen? Een iso stekker heb ik al.

Alvast bedankt.

Groeten,
 
Volkswagen  Polo  1.4 80 pk 
Heb daar om eerlijk te zijn nog nooit van gehoord. Kun je volgens mij ook alleen via aliexpress oid kopen?

Kies ik toch liever voor iets dat (voor mij in ieder geval) bekender is.
 
Volkswagen  Polo  1.4 80 pk 
Je kan niet in elke polo een rcd330 gooien mensen!
Dit is geen 6r maar een 9n..

Pioneer en Kenwood zijn bekende merken dus ik denk dat je de specificaties moet vergelijken en even google op type nummer en zoeken naar Reviews

Probleem is dat er niet bijzonder veel reviews te vinden zijn, behalve dat het beiden wel goede radio's zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar de pioneer. Ik lees alleen op de ene site dat ik via de radio niet liedjes kan skippen en op de andere site lees ik dat dat wel kan. Gaat om een Android telefoon. Iemand die mij hier uitsluitsel over kan geven?
 
Volkswagen  Polo  1.4 80 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!