Nieuw (sub)forum: Gestolen

Gewoonjan

Voormalig teamlid
3,181
4
94
Hallo daar!

Aangezien ik ook wel wat rondstruin op seat-online zag ik daar de gestolen rubriek en ik moet zeggen, het lijkt mij toch wel nuttig om hier eventueel een apart forum voor te openen.
Waarom? Nou, zodat mensen melding kunnen maken van een gestolen auto, eventueel foto's erbij kunnen plaatsen met kenteken ed, aangezien wij als gemeenschap toch aardig groot zijn en ook elkaar kunnen helpen met mogelijkerwijs de auto te spotten/terug te vinden voordat het te laat is!

Nog steeds geven berichten over gestolen auto's en inbraak (pogingen) in auto's mij de rillingen en het leek mij wel een goed idee om hier als gemeenschap een wakend oog te houden.

Graag hoor ik jullie reacties!

Grt, Jan
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!