"Nieuw" slapend lid - even voorstellen

Hi guys,

Zoals de titel al zegt zou ik mij bij deze graag willen voorstellen. Ik ben al sinds januari 2017 lid en heb tot nu toe alleen maar meegelezen. Omdat ik wat actiever wil worden op het forum, leek een voorstelronde me een leuk begin.

Enfin, mijn naam is Thomas, woon samen met mijn vriendin in Haaksbergen (maar op zoek naar een huis in Deventer) en ben 28 jaar oud.

Mijn polo is een zwart exemplaar met vijf deuren. Een bluemotion, 1.2tdi uit 2013 om precies te zijn. Deze is, afgezien van mooie witte halogeenlampjes in de koplampen compleet standaard met de opties RNS315, airco en elektrische ramen voor en achter. Hier zou ik graag verandering in brengen, vandaar dat ik weer actief wil worden op het forum.

Ik heb de Polo voornamelijk vanwege zijn lage verbruik, aangezien ik per dag ca. 95km woon/werkverkeer rijd. 1000km rijden met een volle tank is dus de tweewekelijkse sport (en dit lukt vaak). Ik ben dan ook geen snelheidsduivel, maar hou ervan lekker te cruisen.

Huidige mods:
  • Osram Coolblue H4 dimlichten en stadslichten (is dit een mod?Stick Out Tongue)
De volgende mods zou ik in de nabije toekomst willen realiseren:
  • Auto light met CH/LH (hier is veel over geschreven op dit forum, maar ik kom er nog niet helemaal achter welke mogelijkheden ik hiervoor heb -> bluemotion zonder regen/sensor, met start stop -> werkt een chinees setje, of moet ik investeren in een OEM oplossing?)
  • DRL vervangen voor LED exemplaren van xenonlamp.nl
  • Interieurverlichting vervangen voor LED exemplaren (van Ali? Iemand die tips heeft en/of iets heeft liggen?)
  • 17 inch velgen (met als uitgangspunt wel "zuinig" blijven rijden. Kan ik bijvoorbeeld een 205 brede band (ipv 215 40 R17) te monteren en zou dit invloed hebben?). Ik vind bijvoorbeeld de Parabolica GTI velgen wel nice, alleen weet ik nog niet of ik GTI velgen op een bluemotion 'done' vind ;)
  • Ramen tinten (iemand hier en goed adresje voor?)

De kans is groot dat deze lijst aangevuld gaat worden, naarmate er meer dingen veranderen aan de Polo.
Ik ben benieuws naar jullie tips & tricks!

Cheers!

Ps. Ik zal zsm proberen wat foto's te schieten van de auto :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: VM407 en Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!