Voorstellen dwarrelt - Polo BlueMotion 1.0

Ha,

Sinds gister onze Volvo ingeruild naar een Polo. We wilden kleiner en zuiniger :) Dat is wel gelukt!

We vonden de Polo opmerkelijk pittig voor een 1.0 motor. Hadden we niet verwacht! Aangemeld op dit forum voor advies en ideeën om nog wat aanpassingen te doen.

Vooral een andere geluid uit de luidsprekers zouden we graag willen. Iemand daar ervaring mee? Ikzelf ben niet handig, maar wellicht zijn er eenvoudige oplossingen. We vinden het geluid wat blikkerig klinken. We lazen iets over een Helix Subwoofer. Is dat eenvoudig te kopen en plaatsen?


Hier kun je de auto vinden die we gekocht hebben: https://www.autoscout24.nl/aanbod/v...6bd6b1a699?cldtidx=5&lastSeenGuidPresent=true

Schermafbeelding 2021-10-21 om 10.36.13.png
 
Polo  6c  1.0 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Ha! Thanks. Welke zou je aanraden?
Persoonlijk zou ik gaan voor origineel VW, mooi weggewerkt bij het reserve wiel, denk ook wel de duurste optie.
Diverse topics hierover op dit Forum.
Makkelijker een actieve sub onder de bestuurdersstoel. Dat is al een hele verbetering.
Vroeger in mijn jeugdjaren, een dikke kist/sub in de bagageruimte en een kratje bier of een boodschappentas paste dan niet meer.
was wel een beetje over de top, maar ja dat had ik er graag voor over :cool:
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: dwarrelt
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!