Nieuw met VCDS

Mede polo eigenaren,

Sinds kort heb ik een VCDS/VAG-COM kabel en kan ik lekker "spelen" met wat opties.
Vroeg me af of jullie nog leuke opties weten welke ik aan of uit kan zetten?

Zelf zat ik te denken aan bochtrijverlichting via de mistlampen. Ik weet dat deze optie bestaat alleen ik heb hem niet nog niet werkend kunnen krijgen.

-Needle sweep lukt helaas niet. Ook niet via Staging of Celebration, mogelijk ligt het aan de tellerunit?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Dagrijverlichting heb ik niet. Mijn lampen staan gewoon continu aan middels dimlicht.
De CH/LH optie zou ik nog wel aan willen zetten, mocht dat mogelijk zijn met mijn auto.
Volgens mij heb ik daar ook een andere lichtschakelaar voor nodig..
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Bochten verlichting:
09 - Cent. Elect.
byte: 12
bit: 6
&
Bochtverlichting via knipperlicht:
09 - Cent. Elect.
byte:21
bit:2

nog een aantal optie's:
- deuren automatisch op slot bij 15 km/h is nog een optie
- Tear wiping
- Gordel piep aan/uit
-Piep of toeter bij vergrendelen/ ontgrendelen deuren ( als er een alarm aanwezig is dan piep, geen alarm is toeter )

Al deze vcds aanpassing zijn natuurlijk op eigen risico
 
Bochten verlichting:
09 - Cent. Elect.
byte: 12
bit: 6
&
Bochtverlichting via knipperlicht:
09 - Cent. Elect.
byte:21
bit:2

nog een aantal optie's:
- deuren automatisch op slot bij 15 km/h is nog een optie
- Tear wiping
- Gordel piep aan/uit
-Piep of toeter bij vergrendelen/ ontgrendelen deuren ( als er een alarm aanwezig is dan piep, geen alarm is toeter )

Al deze vcds aanpassing zijn natuurlijk op eigen risico

Bochtverlichting gaat helaas niet werken. Bekabeling loopt op een zodanige manier dat dit niet mogelijk is met VCDS..
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!