Voorstellen BasPolo6R

goedemorgen alle,

dit is mijn Vw Polo 6R 1.2 TSI.
een lekkere luxe met Het panodakje en voor de winter de stoel verwarming.
de polo al voorzien van originele boavista 17 inch wielen, apple carplay radio.
hier en daar al wat aan gepast met OBDeleven.

nu nog opzoek naar een goede set H4 led lampen “meerdere setjes geprobeerd met strooilicht..”
en wellicht nog meer Leuke opties.

greatz Bas.
 

Bijlagen

  • 521661C2-4BFF-4F84-A1D2-2BBCA5C77A7E.jpeg
    521661C2-4BFF-4F84-A1D2-2BBCA5C77A7E.jpeg
    828 KB · Weergaven: 47
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict en Thomaskol
Welkom! Nette auto inderdaad met erg leuke opties. Dakraam is top in de zomer!

Voor het licht kan ik de Philips Pro-Ultinon lijn aanraden. Tikkeltje prijzig, maar zeker wel kwaliteit en qua lichtbeeld niet verkeerd. Zelf geinstalleerd in een V70 uit 98, en daar kwam een strakke lijn uit voor het lichtbeeld. Moet er ook bij zeggen dat de lichtoutput niet gelijk is aan dat van de kwaliteit China leds, maar daar tegenover staat dus een goed lichtbeeld en een led chip die niet zo warm als de zon wordt. Als gevolg daarvan kakt de output dus ook niet in naar mate de led langer aanstaat.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Welkom! Nette auto inderdaad met erg leuke opties. Dakraam is top in de zomer!

Voor het licht kan ik de Philips Pro-Ultinon lijn aanraden. Tikkeltje prijzig, maar zeker wel kwaliteit en qua lichtbeeld niet verkeerd. Zelf geinstalleerd in een V70 uit 98, en daar kwam een strakke lijn uit voor het lichtbeeld. Moet er ook bij zeggen dat de lichtoutput niet gelijk is aan dat van de kwaliteit China leds, maar daar tegenover staat dus een goed lichtbeeld en een led chip die niet zo warm als de zon wordt. Als gevolg daarvan kakt de output dus ook niet in naar mate de led langer aanstaat.
thanks! Ik zal er eens naar kijken. Heb ze al wel voorbij zien komen maar toch gemixte reviews over gelezen. Er staat een filmpje op YouTube die ze in een up! Heeft gezet en geeft toch wel wat strooi. Maar wie weet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
thanks! Ik zal er eens naar kijken. Heb ze al wel voorbij zien komen maar toch gemixte reviews over gelezen. Er staat een filmpje op YouTube die ze in een up! Heeft gezet en geeft toch wel wat strooi. Maar wie weet.
Ja zeker het kijken waard. Ze hebben ook hun driver in het lampje zelf zitten waardoor je er geen rare kastjes oid tussen hoeft te hangen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Zit er eventueel over na te denken een set xenon look koplampen in te zetee die bijvo in een GTI OF GT zitten. Heb ik alles in een.
Ja mocht je het budget daarvoor hebben zou dit ook absoluut mijn eerste keuze zijn. Een projector style koplamp heeft over het algemeen ook wel echt een beter lichtbeeld dan een led in een reflectorbehuizing. Is de kans op gezeik bij de APK een stuk kleiner. Heb zelf ook lenzen in mijn vorige auto (een smart Big Grin ) gebouwd met xenon erachter. Werkte top
 

Bijlagen

  • PXL_20210505_134918357.jpg
    PXL_20210505_134918357.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 9
  • PXL_20210526_195718844.jpg
    PXL_20210526_195718844.jpg
    1.8 MB · Weergaven: 9
  • PXL_20210526_195840714.jpg
    PXL_20210526_195840714.jpg
    1.8 MB · Weergaven: 9
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: BasPolo6R
Ja mocht je het budget daarvoor hebben zou dit ook absoluut mijn eerste keuze zijn. Een projector style koplamp heeft over het algemeen ook wel echt een beter lichtbeeld dan een led in een reflectorbehuizing. Is de kans op gezeik bij de APK een stuk kleiner. Heb zelf ook lenzen in mijn vorige auto (een smart Big Grin ) gebouwd met xenon erachter. Werkte top
Gaaf zijn leuke projecten!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: VWPolo1.0
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!