Nieuw Bedankt/Vind ik leuk systeem!

Johan

Beheerder
4,635
2
1,035
193
Beste Leden,


Gezien er een lange tijd niets is gedaan aan het forum i.v.m. drukte zijn wij wat achter komen te lopen met updates van software en plugins. Hiermee zijn wij aan de gang gegaan omdat er steeds meer bugs boven water kwamen.
Een systeem wat ook verouderd was betrof het "Likes" systeem, helaas hebben wij daar afscheid van moeten nemen omdat de makers er mee gestopt zijn.

Nu hebben wij van een andere maker een nieuw stukje software wat weer volledig aan onze eisen voldoet! Het leuke is ook dat er een soort spel element in zit, namelijk dat je elkaar kunt waarderen.

Je kunt nu:

- Elk eerste bericht van een topic een "Bedankje geven" als je vind dat het een goed/nuttig bericht is. Hiermee krijgt de topic starter +2 punten!
- Elk bericht op het forum kun je "Liken". Hiermee krijgt de poster +1 punt!
- Elk bericht op het forum kun je "Disliken". Hiermee krijgt de poster -1 punt!

Hier wil ik wel meteen even een regel aan vast hangen dat we niet mensen moeten gaan zieken door van iemand al zijn berichten te "Disliken", ga hier bewust mee om, is iets echt onnodig/offtopic of niet respectvol kun je iemand een "Dislike" geven!

Wie weet kunnen we in de toekomst een keer iemand in het zonnetje zetten die een hoge "Reputatie" heeft! Wij hopen dat jullie de nieuwe modificatie leuk vinden!

Voor nu even genoeg info en regeltjes, er volgen mogelijk nog wat meer updates binnenkort maar nu ga ik naar bed! Big Grin


Groetjes,

Het MyPolo team.
 
Klinkt goed! Ken een soort zelfde systeem van Tweakers.net (werkt echter enkel op reacties van nieuwsitems).

Ik zie wel dat het (nog) niet via Tapatalk werkt dus zal morgen via de computer even kijken!
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Hoop wel dat mensen reageren op de berichten zelf en niet op de persoon omdat je die aardig vind of je ermee bevriend bent.
Heb ooit een forum hieraan bijna onderdoor zien gaan en dat zou ik heel erg jammer vinden.

EDIT: zie net, nadat ik je bedankt had voor je berichtje, dat het niet helemaal goed gaat.
De hele tekst onder de avatar kwam door elkaar te staan. :(
Oops.JPG

EDIT2: En na edit 1 zag het er bij mij ook heel raar uit.
Oops2.JPG

EDIT3: en nu weer normaal.
Hoop alleen dat jullie de plaatjes te zien krijgen want zelf zie ik ze wel tijdens het editten maar niet na het plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Goed geregeld Johan.

Ik zie ook geen plaatjes. :(
Heb een raadplaatje geüpload maar daar valt moeilijk naar te raden als ze het plaatje niet kunnen zien.
Maar ik denk dat er achter de schermen heel hard wordt gewerkt om dat laatste ook nog op te lossen.
Ik vermoed dat een URL plakken wel zichtbaar is en een upload niet.

Onder de Avatars staan nu trouwens geen likes/dislikes meer dus de plaatjes die ik neer heb gezet zijn n.v.t.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
[MENTION=4480]Ruud9N[/MENTION]; Ik heb de like informatie nu onder het "3e bolletje" onder je avatar staan, als je de 2e aanklikt zie je informatie over de Garage en het 3e bolletje kun je dus de like informatie bekijken!

Zou je daar nog even kunnen kijken of dat dan wel goed is?

En hoe plaats jij je plaatjes overigens? Gewoon als bijlage?

Mocht je via de PC browsen kun je het best je plaatje uploaden via je eigen album in het forum of via MyPolo - Openbare afbeeldingen
 
Johan, zoals ik het nu ziet, ziet het er perfect uit. (moet nog even kijken hoe het is als ik dit bericht heb gepost)

Plaatjes plaats ik via het klikken op de knop "Insert image".
Daarna klik ik op "From computer" en "Basic uploader".
Daarna "Bestand kiezen" en "Bestand uploaden" zoals ik altijd al heb gedaan.

EDIT: na het plaatsen ziet het er nog steeds perfect uit. TOP.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!