Next upgrade...

Orrie

Bekend lid
333
122
49
Goedemorgen, ik ben over de volgende upgrade aan het nadenken. Nu onder de Polo 15" Sassari velgen. Die moeten vervangen worden door grotere velgen. Maar welke maat en waarom??? 17" of 18" ???

Tot nu uitgevoerde upgrades:
Luxe kentenplaten
Midden armsteun "Armster S"
Ramen 20% getint achter
Achteruitrijcamera "OEM"
Stage 1 "VAG"
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
18”.. kijk maar naar alle gti’s op 17”. Zal comfortabeler zijn maar is mijn inziens net niks, als je comfort wilt pak dan 16” en anders 18”
Ik ben anders dik tevreden met die 17 inch. Wat is de onderbouwing bij "net niks" , zo vraag ik mij af. Ik krijg de indruk dat dit soort kwalificaties gebaseerd zijn op gevoel en niet op feitelijke gegevens. Maar ik kan me vergissen. In dat geval zou ik graag horen waarop die kwalificatie berust
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
Ik ben anders dik tevreden met die 17 inch. Wat is de onderbouwing bij "net niks" , zo vraag ik mij af. Ik krijg de indruk dat dit soort kwalificaties gebaseerd zijn op gevoel en niet op feitelijke gegevens. Maar ik kan me vergissen. In dat geval zou ik graag horen waarop die kwalificatie berust
Haha man.. bron staat er bij: “mijn inziens”. Is dus persoonlijk inderdaad, een esthetische discussie is lastig feitelijk te maken (of heb jij die wel?). Is een afweging tussen kosten, looks, verbuik, comfort, etc. en dat zal per persoon anders uitpakken.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 tsi 
"is m.i. net niks"sugereert bij mij wel dat het gebaseerd is op meer dan gevoel/smaak. Kennelijk ten onrechte, no sweat.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Dat ik overal een discussie van wil maken is een kwestie van verkeerde perceptie. Toegegeven, ik ben behoorlijk kritisch en analytisch en zodoende snel geneigd tot reageren. Maar altijd inhoudelijk en niet persoonlijk. Of het vervolgens leidt tot een discussie, is niet aan mij en hoeft wat mij betreft ook niet. Al heb ik er ook helemaal niets op tegen.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!