Nee!

Vandaag zag ik toen ik naar mijn Polo liep onderaan de achterklep, net boven de bumper, een... kras!

Het is precies op de plek waar je de achterklep omhoog duwt en naar beneden trekt.

Mensen zeggen dat je t niet ziet, maar jullie zullen begrijpen: ik word er gek van!

Hoe kan ik m t beste verwijderen...?

IMG_2809.jpg
 
Thanks voor de reacties. Iichel, je hebt helemaal gelijk, het hoort erbij. Ik verbaas me erover- normaal ben ik best wel down-to-earth en relaxed, maar als het om mijn autootje gaat ben ik hypersensitief lijkt t wel.

Morgen even naar Halfords voor Meguiars Scratch X 2.0.

Dat commandant, is dat deze?: https://www.halfords.nl/product/ite...ampaign=www.halfords.nl&utm_term=commandant+7


Wat betreft spuiten: wat houdt dat in? Ik ben het (nog) niet van plan natuurlijk, zeker niet voor 1 k*tkrasje, maar waar/hoe en wat zijn de kosten normaal gesproken? Wordt het geregistreerd als schade ofzo? (met het oog op verkopen als de tijd komt)
 
Eerst even voelen, voelbaar met je nagel dan is het opvullen/overspuiten. Zo niet, heb je nog een kans op wetsanden/polijsten. Maar ik snap zo even de plek niet waar die zit, als ik denk waar de kras zit, is het nog oppassen geblazen ivm een dunne laag aan lak op plaatsen zoals dorpels etc.
 
Dat moet zeker met een polijstmachine verwijderbaar zijn.
Kleine kans dat het niet 100% onzichtbaar wordt, maar in elk geval meer dan acceptabel moet mogelijk zijn.
 
Volkswagen  Golf MK4 AGR, Polo 9N  1.9TDI 118PK, 1.9TDI PD 145PK 
ga ik zeker doen! thanks!

de vraag is nu nog: zouden jullie dit doen? kosten/baten enzo. het enige waar ik bang voor ben is roest, een krasje leer ik wel mee leven op den duur. het is niet zo diep dat je met een nagel erin kunt, en als je erover heen wrijft moet je duwen om te voelen dat wel "iets" zit.
 
gewoon met de Meguiars polijst product proberen, ik had er aan mijn zijflank door het werkvolk die in essen motor show er langs op hebben gelopen met hun materiaal van de verlichting alles er uit gekregen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!