Navigatie vw polo aw 2021

Frisbie

Bekend lid
330
56
57
Weet toevallig iemand hoe het zit met de navigatie update van een polo aw 2021
gaat dit automatisch of moet dit op een andere manier?

ik heb polo aw r line met discover media, streaming en internet en ik heb een geldig we connect plus abonnement
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
Ik denk dat de vraag van @Frisbie wel een andere strekking heeft dan het topic waar naar verwezen wordt. Dus hier een antwoord. MIB3 systemen hebben de mogelijkheid online te updaten. Je moet dan een geldig WeConnectPlus abonnement hebben. Als je in de auto de privacy instelling op openbaar zet (staat standaard op 'verborgen') krijg je over-the-air software updates, ook voor de navigatie. Je kunt nog steeds op de oude manier updaten, dan heb je een USB-C Stick nodig.
 
Ik denk dat de vraag van @Frisbie wel een andere strekking heeft dan het topic waar naar verwezen wordt. Dus hier een antwoord. MIB3 systemen hebben de mogelijkheid online te updaten. Je moet dan een geldig WeConnectPlus abonnement hebben. Als je in de auto de privacy instelling op openbaar zet (staat standaard op 'verborgen') krijg je over-the-air software updates, ook voor de navigatie. Je kunt nog steeds op de oude manier updaten, dan heb je een USB-C Stick nodig.
Ook staat er discover care in, die werkt voor de MIB3 systemen.

 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ik denk dat de vraag van @Frisbie wel een andere strekking heeft dan het topic waar naar verwezen wordt. Dus hier een antwoord. MIB3 systemen hebben de mogelijkheid online te updaten. Je moet dan een geldig WeConnectPlus abonnement hebben. Als je in de auto de privacy instelling op openbaar zet (staat standaard op 'verborgen') krijg je over-the-air software updates, ook voor de navigatie. Je kunt nog steeds op de oude manier updaten, dan heb je een USB-C Stick nodig.
En dit zou dan automatisch gaan of handmatig
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
denk dat je mss het gemakkelijkste de kaart van de site haalt en met een een stick op de wagen zet. zo doe ik het toch en is snel en handig.
want idd discovercare welke bij de meeste voor geen meter.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Ik dacht omdat mijn auto in principe altijd met internet verbonden is dit het makkelijkst was omdat gewoon on air te doen
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
ik weet niet hoe het met mib3 zit om het over the air the doen. maar hoop dat het dan beter werk dan discovercare.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
ben benieuwd of het is gelukt... en had een aanvullende vraag over de (landkaart) mappen. Heb de update gedownload en op de pc gekeken naar verschillende mappen, hopende dat deze per land geordend is.. helaas hebben ze allemaal specifieke nummer zoals "MIB31_EUCM.UR10101" etc.
Was eigenlijk alleen geïnteresseerd in de Duitse en NL map (ook vanwege ruimte gebrek op mn SD-kaart), weet iemand toevallig de EUCM nummer van deze twee landen. Ook jammer dat je niet per land apart kan update, moet gelijk voor 28gb heel europa downloaden..
 
Volkswagen  Polo 6aw (2021)  1.0 TSI 95pk Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!