navigatie update

Hansstaal

Bekend lid
978
288
80
Vandaag mn navigatie update uitgevoerd, gelukkig weer up and running. Toch lijkt het erop dat het systeem niet up to date is want onder andere een straat in Zwolle kan hij niet vinden , deze straat is er sinds begin 2016. Dus dit systeem ligt minimaal twee en een halfjaar achter terwijl Google en Tom Tom de kaarten allang hebben aangepast. vind ik wel jammer
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ja waardeloos de originele kaarten inderdaad. 150 euro betalen voor kaarten die inderdaad alsnog een jaar of 2 achterlopen. Maar alternatieve lijken er niet te zijn voor originele systemen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
als je even op google kijkt kun je de updates goedkoper krijgen. als je een beetje handig bent met Linux en het goede sd kaartje hebt dan kun je het ook zonder dealer voor elkaar krijgen. ik heb de skoda polo en mn eigen touran zo gedaan. €150 voor verouderde kaarten vind ik echt belachelijk. heb je 2 auto's dan dus €300
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2tdi 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!